dimarts, 14 de setembre de 2010

El centre de dia CADO i el Tupí.

Hola de nou. Des de fa unes dues setmanes, a principis de setembre, que la treballadora social em fa anar al centre de dia del Centre d'Atenció a les Drogodependències d'Osona i al Tupí, el mejador social, a dinar.

El motiu és que em veu molt prim, no menjava gaire fins ara. Allà al tupí em donen dos plats i postres, sense vinagre ni cafè, i quan acabo em donen una bossa amb un entrepà, una pasta i sucs de fruita o llet per a sopar. Ara menjo més i ja m'he engreixat.

Al centre de dia CADO som unes cinc persones, depenent del dia al meu grup, el de reducció del consum i allà fem els controls d'orina, esmorzem pastes o coca congelades que escalfem amb el microones, cafè amb llet i sucs i juguem al dòmino i fem activitats com ara el taller de salut, el de memòria, juguem al pim pom o anem a la pissina a fer exercici. Hi són de les 9:45 a les 13:30 però a dos uarts d'una ja ens deixen marxar perquè reparteixen a aquella hora medicació a alguns. A dos quarts de dues vaig al Tupí i després vaig a fer autostop a les afores de Vic perquè el primer autocar que va a Tona no passa fins a les tres. A aquella hora em carreguen força ràpid i abans de dos quarts de tres acostumo a ésser a casa. Després d'estar una estona amb la mare vinc a l'internet a la biblioteca del meu poble.

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada