divendres, 29 d’octubre de 2010

He cancel·lat l'Adsl!

Hola a tots els lectors del blog i als ocasionals. Si l'altre dia us vareig dir que havia contractat l'Adsl, ara us haig de dir que l'he cancel·lada donat que em suposava una despesa que implicava el contracte per un any. Ara mateix vivim a casa la meva mare i jo, però amb el fred que fa i sense calefacció, gairebé prego perquè li donin plaça en alguna residència. De tot això se'n cuida la meva germana que és qui n'ha fet els tràmits. Del gasoil de la calefacció també se n'hauria d'ocupar ella que és qui gaudeix del taller propietat de la meva mare i a més és qui no li paga cap lloguer en concepte, i és que lo estipulat al contracte de l'empresa és de mil cinc-cents euros al mes. Quantitat que fa més d'un any que no li paga. La meva mare va tirant amb la pensió de viudetat i jo amb la de la Seguretat Social de l'invalidesa permanent i absoluta però no ens dóna per a gasoil i a més la de la meva mare l'administra la meva germana.

O sigui que m'he esborrat de l'Adsl en el termini establert per a que això no suposi cap cost adicional més enllà del propi consum dels dies que n'he gaudit. Això m'han dit. Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada