dissabte, 16 d’octubre de 2010

Ja tinc ADSL!

Ja tinc adsl a casa, malgrat que ara m'estic connectant des de la biblioteca de Tona, tinc la connexió disponible a casa. No sé pas si he fet ben fet. Són molts diners (39,97 al mes) i tampoc em feia tanta falta, però ara podré connectar-me a l'hora que vulgui. M'agrada la matinada per estar a internet i això fins ara era impossible. A més haig de fer treballs per a la Universitat i recopilar informació i destriar-la és molt més pràctic fer-ho a casa amb més temps. Em sembla que els treballs em quedaran més bé però potser em perdo volent contenir-hi massa informació. De moment encara no he fet res des de casa, només una petita participació en un debat que em va tenir però una hora ocupat online i que des de la biblioteca m'hagués estat impensable donat que normalment només ens deixen tres quarts d'hora l'ordinador. A més alguns d'ells -tots menys un- no disposen de la possibilitat de obrir més d'una finestra a l'hora i copiar i enganxar no es pot fer.

Jo penso que ara encara tinc la costum de venir al poble a connectar-me i ho trobo a faltar. Per això avui estic aquí. Que són uns dies de canvi però ja m'hi acostumaré. Guanyaré uns quaranta minuts cada vegada que em connecti, donat que en tardo vint per anar i vint per tornar des de casa. A més per connectar-me en un lloc públic sempre em queda el centre de suport de VIc de la UOC on hi puc anar dues estones mortes que tinc a Vic abans d'anar a dinar al tupí els dilluns i els dijous -perquè ara només hi vaig a dinar aquests dos dies a la setmana.

Hi ha hagut canvis al Centre de dia també. Si abans hi anava tota la setmana i vaig passar a anar-hi dilluns i dijous, ara han fet un nou grup intermig on hi hauré d'anar jo i que em demana anar-hi tota la setmana. No sé pas si podré. Deixaré altre cop la mara massa hores sola. M'hauré d'apuntar al grup de reducció de danys, el de més consum, i només fer de tres quarts de deu a onze al cafè calor. No ho sé, dilluns en parlarem amb la maria Àngels i la Berta i la Pilar Mas a veure que en treiem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada