dissabte, 13 de novembre de 2010

M'he apuntat a uns nous estudis.

Hola. M'he apuntat a uns nous estudis. Els de Grau en Criminologia a la Universitat Oberta de Catalunya. Em fan molta gràcia i penso que m'hi dedicaré amb més ganes que no pas estic fent amb els del Grau en Llengua i Literatura Catalanes.

Tot just acabo d'inscriure-m'hi. Hi ha molta gent que ho ha fet també molt d'hora donat que les places són limitades i a m'es inscruire-s'hi no és gens fàcil. Dóna error força vegades i fins al final no en sabia. Ara ja està, ja tinc accés a l'Espai Virtual d'Acolliment i accés al tutor que encara no m'ha respost.

Vull fer tres assignatures, més que res per assumpte de preu. SI en faig dues em costaria 180 euros i hauria de pagar la taxa per matrícula mínima de 220 euros en total. Fent-ne tres em costarà 242 euros i no haig de pagar el suplement per a no res.

He triat Fonaments de Criminologia, Introducció a la Psicologia i Introducció a la Sociologia. Espero que em vagi bé. Salutacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada