divendres, 14 de gener de 2011

L'entrada d'any.

Hola a tots/es:

Per aquest nou any 2011 tinc ara mateix força projectes. El primer i més important, com no, és anar a veure la mare a Valdoreix. Hi podré anar a partir del dia vint-i-quatre que tindré la reunió amb l'ajudanta de la meva tutora. Jo compto que el viatge a Barcelona valdrà uns set euros anat i set tornar. Més dos euros del metro anar, i dos tornar; i sis euros del doble trajecte a Valldoreix que corresponen a dues zones tarifàries. Hi ha un autobús que surt a les deu del matí de Vic i és directe a Barcelona i para al carrer Casp 34, amb lo que m'estalviaré un bitllet de metro però hauré de pagar el de Tona a Vic que agafaré per anar a recollir la medicació a tres quarts de deu al carrer Sant Pere. No sé quin dia de la setmana hi aniré.

El segon projecte correspon a una tasca iniciada l'any passat: l'exàmen de la UOC de l'assignatura Introducció a l'estudi de la literatura del Grau en Llengua i Literatura Catalanes. M'examino el dia dinou de gener a la tarda.

Un altre projecte, aquest vol encapçalat per la meva tutora i la seva ajudanta és comenar a estudiar l'éuscar al centre cívic de Vic els divendres a la tarda, i els dijous començar horticultura a La Guixa.

Amb tot això i lo del Centre de Dia, ja estic força entretingut una bona temporada. Passarem un hivern distrets.

Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada