divendres, 21 de gener de 2011

Llei de proteció de dades

Demano excuses a tots els que he referit en els meus missatges i ara haig de rectificar-ne els noms. No pensava que tingués pas massa importancia i confïava en l'esperit benèvol de la gent, és a dir, que la gent actuava de bona fe. Em va dir l'ajudant de la meva tutora de la Fundació Lar que no, ni les edats de les persones es poden introduir. Tinc molta feina, a la UOC no tanta perquè és un campus tancat amb contrassenya d'accés. Tampoc sé perquè serveix exactament un blogg ni internet, sí que sé que es parlava d'ampliar la capacitat... l'esfera! de capacitat. Jo ho utilitzava per comunicar-me, ara no sé com ho faré. Ja en trobaré l'entrallat, suposo! De fet no tinc gaire feina ara... m'hi puc dedicar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada