dimarts, 8 de febrer de 2011

Demà surten les notes de la UOC.

Hola, demà dimecres dia nou de febrer surten les notes de la UOC. Jo m'he examinat només d'una assignatura i he quedat, tant amb la meva tutora civil, com amb la meva tutora a la UOC que si no era que treïa un notable de Introducció a l'estudi de la literatura no em matricularia pas de més d'una assignatura. En concret el tracte és que si aprovo amb notable em matricularé de dues: Llengua, cultura i societat; i Introducció a les ciències del llenguatge. Però si no trec un notable només em matricularé de Llengua, cultura i societat. Espero treure un notable perquè serà senyal que vaig agafant ritme d'estudi després del parèntesi que he tingut d'alguns anys sense estudiar i perquè en tinc moltes ganes. A més el semestre serà més entretingut si faig dues assignatures i progressaré en el grau de manera més ràpida.

De tota manera no em desatrau gens el fet de cursar només una assignatura. Si no trec notable voldrà dir que no estic preparat per fer dues assignatures i m'hauré de resignar sense problemes. Ara mateix ja faig moltes coses: l'èuscar, el blog, llegir lectures endarrerides de l'assignatura Introducció a l'estudi de la literatura, le llibre Dublinesos de J.Joyce, i tinc el centre de dia CADO i encara continua fent molt fred com per estudiar a la tarda, però si trec un notalbe m'hi obligaré a fer-ho i a treure'n dos, de notables, el semestre vinent.

Demà o dijous aniré a veure la mare a Valldoreix. Ja tinc els diners pel trajecte que em va donar ahir l'ajudant de la meva tutora. Avui no hi he pogut anar perquè a la tarda he quedat amb la tutora i el president de la Fundació Lar que vénen a arreglar els comptadors de la llum perquè pago massa. Pago tres comptadors i amb un n'hi ha d'haver prou. No sé com ho faran. Diu que vindrà també un electricista. El president de la fundació treballa a la Companyia.

Tinc ganes de vuere la mare. L'última vegada no em vaig quedar gaire tranquil. A veure si l'animo i posem unes quantes coses al lloc allà a la residència. Li portaré tres fotos, una del pare, una de'n Xavier i una de meva de quan era petit que podeu veure totes en aquest bloc si regireu una mica.

El dimecres i els divendres també tinc una entrevista amb la coordinadora del centre el Pedrís per anar a complimentar el meu tractament aquí a Vic. Diu, el divendres passat vàrem tenir una primera entrevista juntament amb la tutora, que hauré de realitzar alguna contraprestació si vull ser atès en aquell centre: algun voluntariat i tal. També ens hem marcat coma objectiu el trobar una feina complementària a la pensió -alguna feina de un parell d'hores o tres a la setmana- i per això parla la coordinadora de fer algun tractament mixt entre el centre de dia CADO, el Pedrís i la Oficina Tècnica Laboral. Totes tres institucions al carrer Sant Pere de Vic. Ja tinc ganes de començar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada