dimarts, 15 de febrer de 2011

Ja no vaig al centre de dia CADO ni al Tupí.

Hola. Des de ahir dilluns que ja no vaig al centre de dia CADo del carrer Sant Pere de Vic ni al menjador social del Tupí. El motiu és que m'he cansat del tractament i l'abandono. A més es dóna la casualitat que al grup de reinserció, que és al que m'han passat recentment donada la meva abstinència hi ha la noia que em venia la cocaïna i que és dels Hostalets de Balenyà.

Com que aquesta noia em va enredar i em va quedar a deure més de deu mil euros no tinc cap ganes de fer veure que no ha passat res i davant de la gent tractar-la com si res. Com si fossi normal, que no ho és, i anar fent de comparsa en la seva evolució mèdica. A més aquesta noia diu mentides i no m'agrada le gent que diu mentides. Ara no faré aquí públiques les mentides que diu sobre el seu tractament i tot això però sé del cert que en diu.

Si no vaig al centre de dia CADO no cal pas que vagi al Tupí i així em quedat amb la treballadora social. També diu que em cercarà un voluntariat per fer i ja m'ha donat hora per el treballador social de Salut Mental el proper dia vint-i-quatre de Març.

De moment vaig a buscar cada dia la medicació al CASD -Centre d'Atenció i Seguiment de les Drogodependències- que és a l'hospital General de Vic. Aprofito el matí i el desplaçament a Vic per connectar-me a Internet a la Seu de la UOC de la Plaça del Mil·lenari.

Al Pedrís m'han ofert dues hores a la setmana de tallers: AVD -Activitats de la vida diària- els dimarts a la tarda i un altre taller sobre la meva malaltia que es fa els dimecres a les 11:30 hores.

Passo uns dies malament. Això de deixar d'anar al CADO és un canvi molt fort i encara no m'hi he acostumat. Tinc la sensació de que no faig res en tot el dia però no tinc cap ganes de consumir, de fet ja espero amb anhel l'inici del semestre a la UOC el proper dia 2 de Març. De moment llegeixo lectures endarrerides del semestre passat. Penso que és important prendre's una estona per a llegir textos que s'han destacat com a significatius per a l'estudi de la literatura... No només important, també imprescindible, així que us deixo i vaig cap allà. Salutaciosn cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada