dimecres, 2 de febrer de 2011

Un somni del dia:

Hola. Va resultar que ahir dimarts no vaig anar al centre de dia CADO i vaig anar a veure el mossèn de Tona. Mossèn Pere. Hi anava perquè mossèn Pere venia regularment cada primer divendres de mes a vaure la mare, que no sortia de casa i del jardí, a donar-li la comunió i des que la mare és a Valldoreix que jo no sabia si el mossèn n'estava al corrent o no. Al matí em vaig trobar em la meva germana que duïa els nens a col·legi al costat de casa i curisament es va parar a parlar amb mi. Dic curiosament perquè ara feia mesos que no em parlava. Potser, com que va veure la meva tutora, s'ha assabentat de que ara porto dos mesos sense consumir i per això i per quedar bé de cara en endavant em va saludar. També em va dir que quan vingués la noia del Servei d'Atenció al Domicili, si venia a ajudar-me a fer les feines de la casa, l'avisés, que ella també vindria i si podiem fer quatre habitacions en comptes d'una doncs millor.

La meva germana també em va demanar a veure què hi feia a Tona i si no anava al centre de dia i li vaig dir lo del mossèn. Ella em va comentar que ja l'havia telefonat a n'ella i que no savia com havia trobat el seu número.

Vaig anar igualment a veure el mossèn perquè volia aprofitar per confessar-me i poder així anar cada diumenge a missa a les 11:00 a Tona i combregar tranquilament.

Després i aprofitant que no anava a Vic, va venir la tutora i em va demanar, junt amb la seva ajudant, que li fés un relat de tots els fets rellevants a nivell acadèmic i a nivell de consum. Només ens va donar temps a fer lo del nivell acadèmic i les meves desventures universitàries -que no han donat gaire fruit de moment- i escolars.

Tant de xerrar de mi que a la nit he somniat coses barrejades en el temps. Així volia un ràdio-CD per al cotxe que tenia quan tenia vint anys i que tenia el casset empalmat de qualsevol manera però per aconseguir-lo feia ús d'una cosa tant actual com els anuncis de segona mà a l'internet. Ja em veia portant la meva col·lecció de CD's al cotxe. He anat a cercar el ràdio-CD a Vic i un home se m'ha endut de festa per bars i locals d'ambient imaginaris i després hem anat a un descampat a veure un traficant de drogues que venia ràdios. Ja me la tenia a punt. Recordo que no hem consumit cap droga en els locals, només alcohol.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada