dissabte, 19 de març de 2011

Nou currículum a la UOC:

Hola molt bon dia. Resideixo a Tona, a la comarca d'Osona, absolutament sol ara que han dut, els meus germans, la mare a una residencia. Avui precisament somniava que la mare venia un dia a dormir a casa i que marxava a les cinc del demati precisament per no passar tant fred. El fred va ser la causa principal de la seva marxa a Valldoreix i es que la mare te vuitanta anys i no esta per aventures sense calefaccio.

El meu pare va morir ara fa sis anys i ho va fer de sobte. Cinc anys despres de que
l'operessin d'un tumor benigne a la sortida de l'estomac i de que li donessin medicines americanes carissimes, que pagava el seguro, i que amb ell van poder provar els metges que el van intervenir i tractar. De cop i volta, ara se que, les medicines es van acabar i el pare va morir d'una retenció de liquids tot just un diumenge a la nit abans que el dilluns li comencessin un tractament a Vic. Per tant, em sembla que si fos pel meu pare, ell encara seria viu i tenint cura de tots i de la mare.

El taller familiar se'n va anar a norris. Potser el meu pare ho portava massa tot ell i va fer falta una previsio en la successio de la que se'n podia haver encarregat el meu germa Xavier que era el gran i Enginyer Industrial, pero que va morir tot just dos mesos despres sense que el meu pare sabes res del cancer que patia. Així que ens vem quedar sols i a mes es va morir una altra meva germana que estava en una residencia per a disminuits fisics de Manresa victima d'una pneumonia.

Jo vaig deixar de treballar i ara soc pensionista donada una maltia mental greu que
pateixo. Es una malaltia prou greu per a no treballar pero que no m'impedeix d'estudiar, fins ara una assignatura per semestre, i ara dues pero ja vaig de bolid. Esudiar m'agrada, i gaudir de la companyia de tos vosaltres encara mes. Es per aixo que de moment no penso deixar de matricular-me ni de incordiar tant com pugui participant de les aules i forums amb alegria i sentit de l'humor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada