divendres, 15 d’abril de 2011

Canvis amb la tutorització.

Hola. Es preveuen canvis en la tutorització. Dilluns dia divuit d'Abril me n'informaran, donat que he sol·licitat, gràcies a que ja porto un bon temps sense consumir, d'administrar-me jo mateix. En principi jo només volia que em donessin els diners corresponents a l'alimentació, les tarjetes del autobus i el tabac, però s'ha de tramitar tot el paquet incloent-hi les despeses de la casa: aigua, gas, llum i telèfon, així com les despeses derivades dels diferents pagaments de deutes que tinc pendents. Si arriba per tot i la reunió a Fundació Lar és favorable, m'ha dit la tutora que em podré administrar tot sol -o amb alguna ajuda-. No cal dir que estic molt content per l'avenç a nivell social que això suposa. És un pas endavant i un major grau d'autonomia que em permetrà, per exemple i encara que aquests dies no en fa gaire, arreglar-me les ulleres de Sol menjant una mica menys cada dia i sense que això hagi de passar per administració de Fundació Lar. També m'haig de comprar unes sabates perquè les Martens, a l'estiu faran una mica massa de calor. Tinc unes wambes però les faig servir per fer footing. També tinc unes Sebago que estan gairebé noves, però em varen costar massa diners per portar-les cada dia i sap greu. A veure com m'ho arreglen. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada