dissabte, 2 d’abril de 2011

Mentrestant...

Entre la primavera i el no tenir res que fer a l'estiu: ni anar de vacances, ni a la platja ni res, passo les hores fent els treballs de la UOC. Sort n'hi ha que em penso que faig quelcom de prou important com per anar a Vic cada dia i a més passar-me unes dues o tres hores diàries davant l'ordinador/s del Centre de Suport o de la Biblioteca pública. Aprendre sempre és interessant. Però fins i tot en això m'afecten els canvis hormonals: Acabo de enviar un treball que podria haver repasat i refet millor entre avui i dimarts només perquè ja n'estava fart i no en sabia dir res més. Es tracta de respondre a la pregunta que més o menys diu així: "FIns a quin punt és un perjudici afirmar que les llengües amb més parlants tenen més recursos expressius que les llengües que en tenen menys -de parlants-. No penso que sigui gaire difícil de respondre si ho rumies una mica, però t'hi has d'esplaiar durant tres o quatre pàgines! No hi estic acostumat, jo soc dels de una pàgina i mitja i tres pàgines se'm fa carregós i fins i tot llarg de llegir fins al punt que no he tocat res del final del treball i l'he deixat com estava ahir a la tarda que és quan el vaig escriure i/o redactar. També he respost a un qüestionari de cinquanta perguntes sobre la Psicolingüística de les que només en podia fallar cinc per aprovar i m'hi he hagut de fixar molt. També l'he entregat abans de temps. Sempre ho faig.

2 comentaris:

  1. Caram caram! estàs fet tot un emprenedor! endavant amb els estudis! No hi ha major satisfacció q donar-nos compte que voler és poder, ja que en aquesta vida, qui no fa és pq no vol, i qui fa és pq s'ho ha proposat! Salut i sort amb el treball!!!

    ResponElimina
  2. Hola moonkoma, el treball em va anar bé. Vaig aprovar.

    ResponElimina