dissabte, 14 de maig de 2011

Ara faig de jardiner.

Ara faig de jardiner. La Consol ha parlat amb uns veïns estiuejants que son de Barcelona i que també coneixen la mare i coneixien al pare, eren molt amics i jugaven al tennis, ara fa anys, cada diumenge, i ha aconseguit que em donin feina de jardiner a tallar la gespa. Jo només tallo la gespa. A casa sí que m'atreveixo amb les tanques i les plantes; vull dir que m'atreveixo a tallar-les i esporgarles perquè si per un cas es moren no passa res, però a casa de l'altra gent no.

Així que un cop cada quinze dies, agafaré el tractor i la màquina de segar i la màquina de fil o desbrossadora i aniré a fer-los el jardí. Tallaré la gespa. De moment avui mateix he acabat una segada, que era la primera que feien ells de la temporada i en la que hi havia una gespa molt alta i que ha portat molta feina, i m'han dit que em donaran tres-cents euros. Ahir em va telefonar la Consol a les vuit i m'ho va dir.

Amb aquests diners m'haig de comprar una màquina de tallar la gespa petita, de 51 centímetres de tall perquè la que tinc està massa atrutinada i qualsevol dia em quedo sense. Aquesta que tinc, com que no m'en donaran res me la quedaré per si algun dia s'espatlla durant uns dies la nova i tenir-ne una de recanvi. La màquina nova val uns tres-cents cinquanta euros.

Demanaré a la Fundació Lar que em comprin la màquina i jo ja els hi pagaré de mica en mica. Però es que em fa molta falta. Ara mateix vaig a comunicar-li a la meva tutora la notícia dels diners. Jo li havia dit a ella que en facturaria uns cent vuitanta.

Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada