dimarts, 3 de maig de 2011

Notícies dels canvis en la tutorització:

Hola. De moment vaig bé. Ahir em vaig gastar 19,25 Euros. Vaig comprar llet, sis euros, gasolina, onze euros, una bossa de patates fregides, un amb quinze euros i al matí em vaig prendre un cafè a Vic que em va costar un euro amb deu.

Avui he anat a comprar fruita: peres, plàtans i mandarines, quatre de cada i un pot de maïonesa Kraft que m'ha costat tot plegat 4,98. Després he anat a comprar formatge i pernil dolç i també pa Bimbo que m'ha costat quatre euros amb setanta.

També haig de comprar un tiquet del bus de Vic a Tona que val tretze amb vint, així que a final de dimarts em quedaran disset amb vuitanta-set. Tot això comptant que ja tinc el tabac d'aquesta setmana i que no deso res per l'oli de la màquina petita.

Per altra banda estic d'enhorabona. La Consol ha parlat amb uns veïns que son de Barcelona perquè els segui l'herba cada quinze dies. Són unes tres hores que es cobren a tretze euros, o sigui que sumaran uns trenta-nou euros cada quinze dies, setanta-vuit al mes ara a la primavera. A l'estiu l'herba no creix tant i no s'haurà de segar tant sovint.

Però ha passat que se m'ha espatllat el tractoret. La bateria no carrega i no hi ha cap més manera de fer-ho que no sigui amb el tractor perquè l'herba està molt alta. He avisat el mecànic però m'han dit que telefoni a les set que avui no hi és. A veure si pot venir demà perquè a l'herba li convé molt i a na mi m'interessa passar-la aquesta setmana perque la que ve haig de fer la del mossèn i la de casa. Així cada setmana segaré un troç i no se m'acumularà la feina.

Avui juga el Barça. Que hi hagi sort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada