dimarts, 7 de juny de 2011

Avui he fet la preinscripció universitària.

Avui he fet la preinscripció universitària. He hagut d'anar a la Universitat de Vic i fer-ho des de allà perquè primera que l'adreça que em donaven en una fotocòpia que he anat a cercar a la mateixa UVic no funcionava i quan he anat a la Seu de la UOC i he remenat pel Google, resultava que ja tenia una clau d'accessnet assignada donat que havia clicat, ahir, sobre la opció de he oblidat la contrassenya en comptes d'anar directament a la opció registrar-se de nou. A la Universitat de Vic m'han assignat una clau provisional i a partir d'aqui he pogut triar la meva clau accessnet i fer la preinscripció.

Com ja us vaig dir ahir, he triat l'opció del Grau en Filologia Catalna en primera i única opció. Hi ha vuitanta places assignades. L'any passat la nota de tall va ser de un cinc pelat.

Demà aniré a Barcelona, a la secretaria de la Facultat de FIlologia a que em reconeguin els crèdits. Suposo que a finals de Juliol, quan es facin oficials les notes d'aquest semestre, hauré de demanar un certificat d'estudia a la UOC o potser ja es tramita directament tractant-se d'un grau. Ho dic perquè per exemple quan em vaig matricular a la UOC del Grau en Dret, no vaig haver de pagar taxes de trasllat d'expedient perquè em van dir que ja es feia de manera automàtica al tractar-se d'un grau.

El dia 21 de Juliol diu que hi han les sessions informatives de la nova carrera però es veu que encara no estan concretades. Em sembla que l'estiu se'm farà molt llarg. Aniré postejant per distreure'm. Espero trobar temes recurrents i algun somni dels distrets per entretenir-vos i no atabalar amb les meves preocupacions personals sobre la Universitat que tant m'emplenen a hores d'ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada