divendres, 24 de juny de 2011

Ja ha arribat l'estiu!

Ja ha arribat l'estiu. Fa calor i som a Sant Joan. El meu avi se'n deia i avui he anat a missa de nou amb totes les velletes del poble. També, com que avui és divendres, he anat al mercat setmanal a comprar-me mitjons i n'he trobat uns de blancs per un euro. En baixant, m'he parat a la cabina de la ONCE i m'he comprat dos rasca de mig euro. M'ha tocat un euro i mig, en un hi havia un premi de mig euro i en l'altre un premi de un euro, i afegint-hi un altre euro i mig m'he comprat un número per al cuponazo d'avui en que et poden tocar 9 milions. Acaba en dos.

Ahir, que a més havia cobrat de netejar l'escala dels veïns amb la màquina d'aigua a pressió, em vaig comprar un bolet par a la Primitiva i un per a l'Euromillones. Com que em va dir la Consol que si a la nit d'ahir de Sant Joan posava un euro o tres, sempre imparell, embolicat en una fulla de noguera a dintre a casa, vindrien cèntims, espero que em toqui alguna cosa. L'Euromillones estaria bé. De fet qualsevol cosa estaria bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada