dimecres, 22 de juny de 2011

Tinc una planta de marihuana!

Hola. M'he comprat una planta de marihuana que fa quatre dits d'alta per quinze euros. M'ha dit el que me l'ha venut que és nata d'una grana feminitzada i que cinc granes li van costar trenta-quatre euros. Només l'haig de regar i posar-la al Sol i al octubre o més endavant, quan ningú no en tingui em podré vendre la pdroducció per uns mil euros. La posaré en una torratxa gran d'aquestes que fan servir els jardiners per posar la gespa tallada i portar-la al camió, que és molt semblant a les torratxes que fan servir els vivers d'arbres per transplantar algunes espècies.

Haig d'anar a pagès a cercar fems de vaca o de porc, no ho sé, i barrejar-los amb la terra de la torratxa que haig d'agafar d'un camp proper i que barrejaré també amb terra de castany que tinc d'unes altres torratxes del jardí on no hi ha plantat res. Haig de pujar tota la terra en bosses de plàstic a dalt al terrat on hi toca el Sol tot el dia. El terrat està a més de cinc metres d'alçada i així no me la pendran quan estigui maca.

Un cop s'acabi el Sol, cap allà al setembre, l'haig d'arrencar amb l'arrel i posar-la a assecar de cap per avall. Després podré triar els cogolls, posar-los en paquets buits de tabac i vendre'm-la a vint euros el paquet. Em sembla que li vendré a un amic meu a més bon preu per revendre-la ell i així m'asseguro de treure'm-la de sobre, però de fet em sembla que si la guardes en bosses de plàstic hermètiques, no es fa malbé. Ho haig de demanar.

Jo, com que tinc esquizofrènia no puc fumar porrets però en fumaré alguna calada per provar-la. És una manera de fer cèntims.

M'ha dit el veí que té un restaurant, bé de fet li ha dit, davant meu, a la meva germana que hi ha una persona que es diu Fran interessada en comprar-nos la casa. La meva germana li ha passat el telèfon al cuiner.

No m'agradaria haver de marxar de casa. Hi estic molt bé. Però si venem la casa potser em podré comprar un pis amb gratx i terrassa i plantar la marihuana l'any que ve i continuar fent de jardiner. Ho dic perquè si tot va sobre rodes son força diners al cap de l'any, diners que si vaig a un pis tutelat no podré guanyar a no ser que la Consol em deixi desar el tractori la màquina nova petita al seu gratx i pugui continuar segant la gespa del veí cada any.

La noia que fa d'ajudanta a la meva tutora no m'ha telefonat. Potser ho fa avui i ens veiem demà, però em sembla que no perquè torna d'una setmana de vacances i deu anar de bòlid i a més ja ens vem veure amb la tutora la setmana passada. Avui he canviat l'hora que tenia pel psicòleg doctor Jordi Verdaguer Gorchs pel dia set de juliol perquè aquell dia haig d'anar a un dinar de la Fundació Lar. Diu que el dinar es fa en un restaurant de Llinars del Vallès o de Granollers i que hi haurà pissina per qui es vulgui banyar. Sinó es pot prendre el Sol. Diu la tutora també, que hi seran tots els tutors de les diferents zones i els malalts o tutelats que hi vulguin anar. Diu que els tutors fan de taxistes i ens vénen a recollir a casa. També hi hauran les administratives. Aquell dia, que és un dijous, també havia d'anar a cercar la medicació, com cada setmana, al Centre d'Atenció i Seguiment de les Drogodependències (CASD), però m'ha dit la Sònia, bé, de fet li he demanat jo, que com que tinc injectable de Risperdal Consta el dia sis ja em donarà llavors la medicació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada