dissabte, 11 de juny de 2011

Un bon període!

Hola. Haig de dir que estic passant un bon període. No només no consumeixo, -fa sis mesos i setze dies des de l'ultim consum- sinó que a més, en les visites al psiquiatre que tinc cada dos mesos he anat reduïnt la medicació.

Així, m'han tret un Risperdal de 3mg que prenia al matí. També al matí, he deixat de prendre l'antidepressiu de 20mg -la fluoxetina- i a la nit he reduït a la meitat la dosi de Lormetazepam, 1mg en prenc ara, i també per dormir m'he tret cinc milígrams diaris d'Etumina.

A més com ja us he explicat, fa més d'un mes que m'administro jo bona part de la despesa: em compro el menjar anant a Vic al supermercat amb l'acompanyament del Servei d'Atenció a Domicili de l'Ajuntament cada dimarts, em compro el tabac, que per cert, ara s'ha apujat perquè a l'estanc no em poden servir el Bull Brand i m'haig de comprar Roll's que val 1,70 i que només té 17 cigarrets, també compro cada setmana onze euros de benzina pel tallagespa i la tarjeta del bus de Vic a Tona que em costa tretze euros amb deu cèntims.

Ara aniré a la universitat a Barcelona i per anar fent boca, de moment encara no està aprovat per la Fundació Lar, em vull matricular d'un curset a la Universitat d'Estiu de la UB a triar entre:
43 Present i futur de les Humanitats
Quina funció tenen les Humanitats actualemtn? Ens plantejarem diverses qüestions sobre aquesta disciplina en la nova realitat de transformació tecnològica i social, i les perspectives de futur que tenen a la Universitat

Norbert Bilbeny i Martha Palacio Avedaño.

44 Processos creatius i transtorns psíquics
Analitzem, des de la psicologia, la filosofia, l'artteràpia i la història de l'art, l'acció de crear com a eina per a les persones amb transtorns psíquics per donar forma, exterioritzar i compartir amb la societat la malaltia que els afecta

Lourdes Cirlot Valenzuela i Laia Manonelles Moner

No sé quin fer, segurament el segon, però el primer també m'atrau. He dit a la tutora que ho decidiríem entre els dos.

També, el proper divendres que tinc hora de visita amb el psiquiatre, haig de demanar-li un informe positiu en referència al meu carnet de conduir que està en tràmit. Actualment, el tinc "interromput" i el psicòleg del Cempla, el lloc on fan les revisions periòdiques vol un informe del psiquiatre on se li demana si consumeixo o no i si em veu amb possibilitats de tornar a ostentar la llicència. Suposo que no hi haurà cap inconvenient per part del psiquiatre, i el més fotut de tot serà que no me'l renovaran per deu anys sinó per menys temps i hauré d'anar pagant cada quatre o cinc anys per tornar-la a tenir. De fet, aquesta vegada he pagat el preu normal, uns vuitanta-dos euros i només me'l renovaran per un període de quatre o cinc anys la qual cosa em sembla un greuge comparatiu. M'hauré de queixar al govern o al Síndic de Greuges.

En aquests sis mesos, també he trobat feina. Una feina petita: sego l'herba al mossèn i a uns veïns. El mossèn em va convidar a dinar en un restaurant el diumenge passat i s'hi va gastar vint euros per barba. El veí em va pagar tres-cents euros per fer-li una feina molt grossa tallant la gespa que no s'havia cuidat en tot l'hivern. Ja us vaig dir que fent-li preu d'amic a na mi em sortien uns cent-vuitanta euros i me'n va pagar el que me'n va pagar. Avui havia de venir el veí des de Barcelona a cercar roba d'estiu a la casa i m'havia de pagar cent euros més per dues segades, però de moment encara no m'ha dit res. Va dir que em telefonaria al mòvil el dia abans i que vindria un dia entre setmana o el dissabte. El dissabte som avui i encara no ha dit res. Com que ha fet aquest fred!

He aprovat dues assignatures en un semestre a la UOC. Introducció a les ciències del llenguatge i Llengua, Cultura i Societat. Una amb un sis i l'altra amb un vuit. Hi ha hagut força feina i per a una d'elles he patit fins l'últim moment, fins al punt que si no arribo a superar l'avaluació contínua a l'exàmen no hagués pogut aprovar de cap manera. Ho sé del cert. O sigui que ja m'està bé la nota que he tret i no aniré pas a exàmen per millorar. Déu me n'en guard!

Penso que tinc possibilitats en aquests estudis que curso i que cursaré a la UB. Sempre que no hi hagi massa assignatures com aquesta en que s'ha de fer un esforç molt gran de memoritzar i empollar més que no pas de llegir coses diferents i treure'n la teva pròpia conclusió que és el que se'm dóna bé.

A la UB volen un certificat d'estudis del que estic cursant i ja tinc aprovat a la UOC i que sol·licitaré el dia sis de Juliol que és quan es fan oficials les notes que he tret, i, a més també volen una relació dels temaris de les diferents assignatures segellats per la UOC, cosa que no sé on haig de sol·licitar i que de moment, he enviat una pregunta al Servei d'Atenció de la UOC.

En conjunt estic molt content de com va tot. L'altre dia, el dimecres em va telefonar un que ha estat fora i em va dir que em volia convidar a una ratlleta. Li vaig dir que feia sis mesos i mig que no consumia i em va demanar perdó. Va dir que no en sabia res i que havia vingut amb tota la bona fe. Ara ja no telefonarà més. Es pero que no me'l trobi pel poble perquè seria una autèntica situació de risc.

Ara me'n vaig a casa. A les tres he quedat amb el mossèn per anar-li a segar la gespa. Aquest cap de setmana és l'aplec de la Rosa i el Castell a Tona. Si voleu venir ja ho sabeu. El dilluns però diuen que plourà.

1 comentari:

  1. Haig de dir que no s'ha acomplert mai un període de sis mesos abstinent. El meu récord és de tres mesos i mig. Ara toca quatre. Demano excuses.

    ResponElimina