dimarts, 12 de juliol de 2011

Ara tinc més feina.

Hola. Ara tinc més feina. Al dematí a quarts de set surto de casa cap a casa a un amic i cap allà a quarts de vuit anem a engrassar i bufar una cosetxadora. Anem del camp a una casa de pagès on ens deixin endollar el compressor i hi tenim unes dues hores de feina pesada.

M'han dit que em pagarien vint euros al dia i que hi ha feina per una setmana perquè el meu amic s'ha fet mal a l'esquena i no ho pot fer ell fins que no estigui més bé.

Ahir i els cap de setmana passat vaig segar l'herba. El cap de setmana vaig segar la de casa i ahir la dels veïns. Avui al matí a les onze, he segat la del mossèn.

Li he dit al mossèn que a na la seva màquina s'havien d'esmolar les ganivetes. M'ha dit que un dia carregaríem la màquina al seu cotxe i aniríem tots dos a Vic perquè ens l'esmolin, perquè també li he dit que en Vicreu que és qui ho farà, si ha de venir a cal mossèn li cobrarà trenta euros de desplaçament.

Avui he anat a comprar tot sol a Tona perquè a l'hora d'anar-hi amb la Fina, que és a les nou, estava engrassant i bufant la màquina. M'ha dit la Fina que ja ens veuríem la setmana que ve. M'he gastat vint-i-vuit euros en la compra. Al Bon Preu de Tona tot és molt car. Però he pogut comprar força coses. Les hamburgueses de pollastre m'han costat tres euros i escaig quan a la Bona Area em solen costar un i mig, però em sembla que son més bones. També he pogut comprar pa d'hamburguesa i suc de taronja i a més he comprat fruita bona: plàtans i albercocs.

Avui a la tarda aniré a dormir d'hora perquè estic cansat. No puc fer res de la tanca dels veïns, a la que havia de tallar les truanes, perquè ahir vaig omplir tots els contenedors que tinc: Els dos dels veïns i els tres meus amb la gespa que vaig tallar. N'hi havia molta, però vaig trigar la mateixa estona que sempre.

Demà tinc que llevar-me a les sis o com avui a quarts de sis, dutxar-me i esmorzar biquinis i anar a cal meu amic per començar la jornada. Abans però haig de recollir els contenidors que avui he tret a fora de cal veí perquè se'ls enduguin els escombriaires. Haig de portar els tres meus a casa. Després tornaré a esmorzar cereals i aniré a fer lo de la tanca. En dos dies, dijous tornen a passar els escombriaires de la matèria orgànica ompliré dos cossis. A casa haig de netejar un racó d'una terrasseta on hi ha crescut massa l'heura i l'haig d'arrencar tota d'arrel.

Tinc un conegut que m'ha dit que vol organitzar festes al jardí de casa a les nits. Diu que posarà focus i música i farà portar unes barres per la Damm. Diu que hi invertirà dotze mil euros a netejar la pissina i a acondicionar la pista de tennis. Jo li dic que no s'hi gasti tants diners d'entrada perquè no sabem com anirà i s'ha d'aprofitar el juliol perquè a l'agost la gent ja està a lloc de vacances. Em sembla però que es farà enrere perquè fa dos dies que no em truca. També m'ha dit que vol que li firmi un contracte i que farà venir un advocat. Diu aquest noi que havia vingut, fa molts anys, a segar la gespa a casa quan encara no la segava el meu germà. Que coneixia al meu pare i que coneix molt a la meva germana. Jo m'estimo més no dir-li res a la meva germana perquè voldrà cèntims i a més potser diu que no. Tampoc sé què dirà la Fundació Lar perquè el contracte que vol aquest noi és per tres o quatre anys que diu que és el que tardarà a amortitzar la inversió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada