diumenge, 21 d’agost de 2011

Avui és diumenge: Ara fa tres dies que no consumeixo.

Sí. Des de dijous a la tarda-nit que no consumeixo. Ahir vaig mirar d'aconseguir diners però per sort no me'n vaig sortir. Suposo que és millor així. Demà passaré un punt crític perquè a la tarda després de treballar, tindré diners: uns quaranta o cinquanta euros. Hauré d'afanyar-me a anar a la fàbrica de les camises a comprar-me uns shorts que em fan molta falta. Espero que no tinguin tancat per vacances.


El problema de consumir, és que cada dia que passa, només passa un dia i en un petit consum ho tires tot per terra, tots els dies que faci que no consumeixes, que queden en no res. Clar que si has fet un esforç, com ha passat altres vegades durant per exemple tres mesos i un dia consumeixes, els tres mesos que has estat sense consumir son un esforç que encara s'ha de tenir en compte, és clar. Però has d'anar amb molta cura per no tornar a consumir de seguida perquè llavors et pot passar com a na mi que ho tires tot avall i la feina llavors és teva i ningú no t'hi ajuda.


La Fundació Lar, m'ajuda no deixant-me disposar de diners en metàl·lic i fent l'esforç de fer venir una noia, en aquest cas la tutora, a comprar. Diu que la setmana que ve no, l'altre, es posaran en contacte amb la Fina, la noia de l'ASjuntament que ara fa vacances, per a passar-li a ella els diners i que m'acompanyi com feia sempre. Em sembla que anirem més bé perquè la Fina segur que em deixa que em quedi el canvi que normalment son uns cinc euros per a fer cafès, però no ho sé segur. Esperem que sí.


De moment dormo molt. Ahir em vaig prendre tres pastilles per a dormir quan normalment només n'haig de prendre una. El motiu de que en tingui tantes és que la medicació me la va donar l'Ana que no sap que amb la meva infermera, que també està de vacances, com el meu psiquatre i com els de Martorell, l'hem reduït a una al dia.


Parlant de la medicació demà dilluns que vaig a cercar-la, i com us explicava, tinc pautades oficialment dos milígrams de Lormetazepam, que és la de dormir, encara que l'haguem reduït amb la Sònia, doncs quan vagi a cercar la medicació els haig de pensar a demanar de que em donin un altre cop la pastilla o càpsula antidfepressiva, per a passar aquests dies. Resulta que tampoc em farà efecte fins d'aquí a uns dies, però espero que el fet de prendreme-la actui psicològicament sobre el meu cervell i estigui més content i prest a activitats positives.


De fet ara que hi penso encara no fa exactament els tres dies des de l'últim consum. Els farà aquesta tarda. Demà miraré de connectar-me per explicar-vos què n'he fet dels diners i per obligar-me una mica, ara que estic en contacte amb vosaltres, a no consumir.


Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada