dimecres, 3 d’agost de 2011

Hola, què tal?

Ja he acabat la feina dels veïns. Vull dir la de tallar les truanes de la tanca. Al final vaig haver de fer venir un jardiner professional perquè fes les de dintre, les que donen al col·legi que son més delicades. Va quedar molt bé. Ho va fer un diumenge al dematí i s'hi va estar tres hores i mitja amb la màquina que té. Em va costar cinquanta euros que vaig repercutir a la factura dels veïns. Al final en vaig cobrar quatre-cents deu que la setmana passada emvaig gastar en consum amb el meu amic de la cossetxadora i la seva nòvia que havia vingut de Madrid.

No vem esperar ni a la festa Major. Ens ho vem gastar tot en dos o tres consums esbojarrats. Ara em sap una mica de greu, però no us penseu, dec estar tant drogat encara, tot i que l'últim consum va ser el divendres passat dia vint-i-nou de Juliol, que no em sap tant de greu com altres vegades.

A més, he trobat més feina a pintar i embarnissar portes i porticons d'un altre veí de Barcelona a deu euros l'hora. També els haig de rascar i cansa bastant. És més bona feina la de jardiner, però aquest mes d'Agost m'ha dit el veí primer que ja li tallarà la gespa el gendre perquè li agrada fer de jardiner i perquè , encara que no m'ho ha dit, és engorrós anar a treballar a una casa on estan fent vacances. Son una gent molt reservada.

Ahir vem anar a pagar la matrícula de la Universitat de Barcelona amb la ajudant de la tutora. Vem anar a Catalunya Caixa i vem haver de pagar setanta euros en concepte de taxes i d'obertura de l'expedient tot i matricular-me de trenta-sis crèdits. Hauré d'anar a Barcelona dos cops per setmana durant aquest primer semestre, però seran de dematí i tarda. A veure si la Fundació Lar em dóna cèntims per al dinar dels dos dies i no m'haig d'endur els biquinis de casa. Anar al macdonalds costa menys de cinc euros i el menjar té bon gust. No compto que passi res per menjar-hi dos dies a la setmana.

El segon semestre hi hauré d'anar quatre dies a la setmana, però només al matí. A més, estic matriculat en el torn de tarda, però haig de posar-me en contacte amb el professor, que en dues de les assignatures és el mateix en els dos horaris per advertir-lo de la meva presència al matí en comptes de a la tarda. L'altra assignatura de què m'he matriculat té professors diferents en els dos torns, però m'han dit que podré assistir al torn de matí i que m'hauré d'espavilar.

Els cèntims del cossetxar, també han marxat tots en consum. M'en falten cobrar trenta o quaranta i la feina de dos o tres dies. Jo ja compto que marxaran en consum, i, espero que els de fer de pintor me'ls pugui guardar. M'haig de comprar una motxilla per dur la carpeta, el paraigües i el dinar o l'esmorzar. També m'aniria bé comprar-me una jaqueta, perquè només en tinc una i es pot mullar un dia de pluja i aleshores, què faré? A Can Taberner de Vic venen Bombers a cent vint-i-nou euros. També tinc posat l'ull en unes Marten's que he vist al Noel de Barcelona i que valen cent trenta-vuit euros. Son molt xules.

Per sort, el meu amic del cossetxar que és un consumidor habitual marxa aquesta setmana de la Festa Major o la següent i no consumirem l'un per l'altre. Això del cossetxar és un desastre. Primera perquè m'he fet mal a una cama, una rascada força profunda que tot i que és de fa més d'una setmana encara té la crosta que no s'arranca i això que ja me l'he arrancada un cop. Després, peruè tot lo que he cobrat se n'ha anat en consum. Després perquè la feina cansa i fa molta calor. Té com a avantatge que et conviden a dinar els dies que t'hi estàs fins al migdia, i si no et conviden a esmorzar a casa seva i menjes tnat com vols. A més és una feina distreta i son molt amables. Potser demà al dematí hi haig d'anar, ara el telfonaré a veure si avui està cossetxant. Això que han dit que avui al vespre plouria.

He anat al Pedrís, els centre de rehabilitació de salut mental de Vic, a dir-los que havia tingut un consum fort , i , el pitjor, que no em sabia garie greu. M'han dit que vagi a fer els controls d'orina al centre de dia CADO i allà podré xerrar una mica amb els professionals que no facin vacances. Jo em pensava que potser hi hauria alguna xerrada o algun curset per part del psicòleg, però no. De totes maneres al psicòleg l'haig de veure divendres que ve al hospital.

Us seguiré informant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada