dissabte, 20 d’agost de 2011

No compto que accepti l'ingrés.

No compto que accepti l'ingrés perquè aquest es produiria no abans de la setmana que ve. És a dir, que aquesta setmana vinent que comença demà passat, no es produirè l'ingrés. Per llavors d'aquesta setmana ja portaré uns quants dies sense consumir i ja no em farà falta ingressar per acabar de passar el mono físic de deu dies. No ho veig necessari. Encara a sobre m'han dit que a Martorell potser fan vacances.


A Martorell hi ha el centre de patologia dual: addiccions i malaltia mental on anem tots els de la comarca i d'altres llocs. A més el primer que em va demanar el psicòleg era a veure com em prenia la cocaïna. Jo li vaig dir que esnifada, i per això suposo que tenen preferència els que se la punxen o es fumen la base. Em sembla que el mono és més fort.


Li vaig dir al psicòleg que dimarts vinent tenia hora amb el treballador social corresponent de Salut Mental de Vic i em va dir ell que per a llavors dubtava que encara sapiguéssim res. És això el que m'ha fet pensar que l'ingrés no es produiria fins l'altre setmana, quan ja no m'interessa.


La feina de pintor se m'acaba dilluns. Dilluns serà l'últim dia que tindré cèntims, uns quaranta o cinquanta euros. No sé què passarà. Ara fa uns dies us diria que m'aniria a la fàbrica de les camises a comprar-me uns pantalons curts, i que després em guardaria la resta per passar la setmana.


El problema però és que dec quaranta euros més a un camell del poble que s'ha enrotllat molt bé amb mí, suposo que perquè sap que treballo, i me'l trobo pel poble dos o tres cops per setmana. Li hauré de pagar. Ja n'hi devia primer vint, n'hi vaig pagar quaranta i vaig comprar-li mig gram, quedàvem a deu de deute. Però al vespre d'aquell mateix dijous passat li vaig anar a cercar mig gram més fïat i ara quedem per quaranta euros. Son massa ceèntims per pagar de cop, ho sé. N'hi ha d'altres camells que els en dec més encara però no es queixen. Aquest el veuré cada dia durant tot l'hivern. Li pagaré de deu euros en deu o de cinc en cinc a ell li anirà bé. A més li dec 220 euros de fa més de tres anys. M'ha dit que ho deixi apart.


Ara som a dia vint d'agost i les classes a la Universitat de Barcelona comencen el dimarts tretze de setembre. Falten vint-i-quatre dies.


La planteta de marihuana va fent. Ara comença a fer els cogollets, però em sembla que farà poca producció perquè la vaig plantar tard. Fa molt bona olor però. Em sembla que la planta és molt bona. N'he vistes de més grosses però segur que no fan la olor d'aquesta a perfum.


Salutacions cordials. Estarem en contacte, perquè comunicar-me mentre passo el mono em va bé. Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada