divendres, 9 de setembre de 2011

Dia 13. Visita al psiquiatre i carnet de conduir.

Hola, què tal? ¿Heu sentit les declaracions de'n Guardiola, l'entrenador del FC Barcelona de futbol que diu que si ens llevem d'hora, però d'hora, som un pais imparable? Ahir us deia que fa més d'una setmana que em llevo d'hora. M'ha fet gràcia. També m'ha fet gràcia que justament avui no hagi sortit en Jordi Eroles a les sis del dematí pel canal 3/24. Potser els divendres fa festa i en Soto fa el cap de setmana llarg: divendres, dissabte i diumenge.

Avui he fet una recuperació de son. Ahir vaig poder fer migdiada de dues hores i avui he dormit fins gairebé les quatre. Estic més tranquil. Ara veig que tot son nervis. Em tenia preocupat que no em donessin una medicació massa forta i em volia queixar al psiquiatre, per al que avui tinc hora a les 13:20. Al psiquiatre li diré que tot va molt bé en aquest període d'abstinència i que potser el que em sembla que m'aniria bé és un altre Lormetazepam de 1mg al vespre.

Al psiquiatre, també li haig de comentar, una altra vegada lo del carnet de conduir. Resulta, -no sé si ho he explicat ja-, que el carnet em va caducar i calia renovar-lo. Vaig anar al CEMPLA per fer la oportuna revisió, que vaig passar correctament, i els vaig dir, quan em varen demanar si tenia alguna malaltia que ells haguessin de saber que tenia esquizofrènia. Em va dir més tard el psicòleg del centre, bé li vaig comentar jo -no sé perquè sempre que xerro amb una persona de personal mèdic li haig de comentar que consumeixo cocaïna-, doncs, li vaig comentar que consumia, i, ell em va dir que volia un paper del meu psiquiatre fent-se responsable de les meves possibles activitats al volant, per dir-ho d'alguna manera. El psiquatre vol que m'estigui sis mesos sense consumir. L'assistent social del Centre de Slaut Mental em diu que em penalitza més la malaltia que el consum i coincideix amb el psiquiatre en que el carnet no em fa cap falta.

De fet, qui em va dir que m'hauria d'estar sis mesos sense consumir va ser el psicòleg del CEMPLA. El psiquatre em diu que... bé em va dir la última vegada que ens vàrem veure, que si seguia abstinent a la tardor tindria carnet. Jo ho segueixo tant perquè resulta que ja està pagat i son vuitanta euros. La visita amb el psiquiatre va ser al mes de juny. Havia fet un consum després de sis meso o de tres mesos -ara no ho podem assegurar-, i vem quedar que no consumiria, però avui li haig de dir que he passat un estiu desastrós malgrat podríem dir que m'he recuperat a temps per la visita i per anar a la Universitat.

El carnet, per si hi esteu interssats, tot i tenir un període de vigència, no caduca. Vull dir que pots estar-te, avui en dia, tant de temps com vulguis sense carnet o amb el carnet fora de vigència que no perds els drets i no t'has de tornar a examinar. Només has de fer la revisió mèdica al centre ambulatori. També resulta que si tens una malaltia com la meva, tot i que el primer cop pagues com una persona normal, no et donen un període nou de vigència tan llarg com a una persona normal -10 anys-. Em va dir el psicòleg que dos o tres anys. Li vaig comentar la qüestió del preu relatiu i em va dir que era a un altre preu. Li hauré de comentar, ara que em veig segur de mi mateix -recordo que el dia ue vaig anar a passar la revisió, que vaig passar correctament, estava consumint en aquella precisa estona-, doncs li hauré de comentar que em cobren el preu normal en aquesta primera renovació des de la meva malaltia declarada i pretenen renovar-me'l per un període no normal. És un bon negoci això de les revisions! Ja m'ho va dir el psiquiatre. Aquests només volen que anar fent revisions i informes del psiquiatre que els deslliuri de responsabilitats, sense tenir en compte la seva pròpia revisió. El període de vigencia l'hauria de donar el psiquiatre. Si fossi camioner ho entendria i estaria més clar, però precisament en aquesta comarca hi ha molta gent que no hauria de tenir carnet i que el té normal i son molt més mals conductors que no pas jo. A més no tinc cotxe. Ni tampoc tinc cap ganes de fer-me mal i molt menys de fer-na a les damés persones.

Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada