dijous, 1 de setembre de 2011

Dia 5. Em fa mal el fetge.

Hola. Tinc unes punxades al fetge. Més que punxades és un dolor de un volum com un puny o una mà que s'encongeix i s'aïlla de la resta de coses de la panxa. També podria ser que es tractés de l'intestí. M'ha fet molt mal a estones.



Acabo d'enviar un correu a la Secretaria de la Facultat de Filologia de la UB perquè m'enviïn la carta d'admissió als seus estudis que no he rebut i que m'és necessària per a sol·licitar el trasllat d'expedient que haig de presentar per tal que em siguin reconeguts els crèdits cursats a la universitat de procedència aquests semestres anteriors.



He anat al Centre d'Atenció Primària i m'han dit que no em veurien d'urgències i que demanés hora per la doctora el dilluns que ve a la tarda.



Avui m'he llevat a les 6:00 i m'he dutxat. A les 7:30 he agafat l'autobús per anar a Vic i ser a l'hospital a les vuit que m'havien de punxar el Risperdal CONSTA. Després, com que l'infermer que m'ha punxat era un substitut m'he hagut d'esperar a les deu que em donessin la medicació i fer el control d'orina.



Després he anat a la Assemblea del Pedrís. He arribat quan ja acabava però no m'he quedat a que m'inscrivissin a les activitats perquè no hi havia la Montse Colom que és la directora, i malgrat que no és la meva referent, que és la Neus, sí que és qui sempre m'apunta als grups.



He esmorzat dos biquinis a les onze i a les dotze he anat a fer la migdiada que ha durat fins a les 14:30, però no he pogut dormir tot i l'injectable.



Des de dilluns que prenc més medicació: Torno a prendre Fluoexetina, un antidepressiu fluixet de 20mg i Abilify que és un relaxant i que no vaig tenir fins dimarts a la farmàcia. Dilluns em vaig prendre dues fluoexetinas, dimarts una fluoexetina i un abilify i dimecres dos abilifys, però resulta que l'Abilify me l'haig de prendre al vespre. Avui m'he pres dues fluoexetinas i un abilify.



Demà tinc una entrevista amb la meva tutora i la meva germana per parlar de com anirien les coses si es vengués la casa de Tona. Vull dir que què passaria amb els diners i on podria anar a viure sempre que avui no em toqui la 7/39 de la que ja us vaig parlar abans d'ahir.



Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada