dijous, 29 de setembre de 2011

UB i UOC. El tren de Balenyà.

Hola. És més difícil estudiar a la UB que a la UOC perquè a la UOC ja hi estic acostumat i ja em coneixen... potser.Resulta que es presenten els mateixos professors però amb idees diferents. Un dia donen la lliçó amb nervis i d'una manera diferent que l'anterior... l'anterior classe.A na mi em toca anar-hi els dimarts i els dijous, i, fins ara hi era abans de dos quarts de vuit. Us havia enganyat!No, resulta que el primer dia... bé, de fet poc abans de començar, la meva germana em va dir que seria el primer i com que em vaig llevar d'hora vaig anar a agafar el primer tren que sortia cap a Barcelona des de Balenyà-Tona-Seva.Vaig ser el primer d'entrar a l'edifici Carner. Però a partir d'ara i tot i que m'agrada arribar el primer encara que no en sàpiga potser, he pactat un horari amb la Montse Colom, del Centre psicopedagògic d'osona, a el Pedrís i m'haig de llevar a les cinc en punt. Agafaré el tren de les 6:19 per Balenyà... o el següent si no hi sóc a temps.Em sap greu si algú... hehehe, si algú m'esperava a les 6:19 fins ara. No ho vaig tenir en compte. De ben segur que igualment no faré tard perquè les classes comencen a les... bé, la de Normativa comença a tres quarts de nou.Tot va molt bé, em sembla. Us aniré informant. Ara fumo molt poquet!Salutacions cordials.

1 comentari:

  1. Hola. Bé que he trobat una cosa. Resulta que jo mateix havia dit en més d'un lloc i ocasió que... bé que resultava que havia llegit tot estudiant a la UOC, em sembla, que "a finals del segle dinou s'havia prohibit de parlar en català per telèfon". A veure si resulta ser que era pels diversos atemptats que hi va haver es veu i que resulta que hi havia a 1890 i entre 1910 i que es poden considerar nihilistes diu que diu la Gran Enciclopèdia Catalana. Potser ara quan arribi a casa, si no m'afanyo, ja no ho puc llegir mai més. Però només és un dubte. Salutacions.

    ResponElimina