dimecres, 19 d’octubre de 2011

He estat remenat

Hola, jo ja deixava el blogg per endarrere i ha coincidit que m'han felicitat, una persona que feia temps que no veia perquè no estic tant malalt com per no poder ésser capaç de gestionar un blogg. O bloc. De fet, des d no fa gaire, aquesta mateixa persona del Centre Mèdic PsicoPedagogic d'Osona que no sé quin títol té, m'ha donat hora per a organitzar i gestionar l'agenda que li he dit que ja tenia la de la UB. L'agenda de la UB és un regal de la matrícula. Potser que no la porti allà? És bruta de plastic de la funda de les ulleres que eren al claix de fusta on de vegades, al principi de consumir hi desava la cocaïna quant me n'anava a dormir o potser va ésser quan vareig començar a consumir al dematí i em feia mandra pujar al tercer pis de la casa. Suposo que sí. Al tercer pis o la torre hi tenia l'ordinador, però era una habitació antiga, on al damunt hi ha els dipòsits d'aigua de la casa i que condensava si a l'hivern quan fa fred i és humit perquè va petar la boia d'entrada de l'aigua... bé ja ho tornará a provar! M'haig de cuidar de la casa no la puc deixar tant deshabitada, malgrat que el meu pare deia que a l'estiu no m'hi volia allà i també deia que després per baixar... em van dir que una torre aràbica els que van venir a posar el cobriment projectat de sota teules.

Això passa des de que vaig escruire el missatge de "Dia 13. Visita al psiquiatre i carnet de conduir". Recordo que ho vaig ecriure des del centre de suport de la UOC a Vic i que me'n vaig anar cap allà. El metge em va dir que endavant amb, potser ja ho he dit això, anar-hi els divendres a fer control i medicación. Però els divendres no és tant tranquil com els altres dies i passa que com que hi ha gent que es veu que no em veu cada dia doncs no em tolera segons què. El divendres, vaig comentar amb aquesta noia del centre mèdic psicopedagògic d'Osona, que també té una filla, que passa, que la gent es torna boja per no haver de guardar coses fins dilluns. Suposo.

El que no recordo és com hi vaig anar a parar allà, al CMPPO. Ah! sí ho tenia en una data assenyalada. Ara ho he recordat, la de reincorporar-me.

Jo en aquest cas vaig passar un bon dissabte i diumenge i fins dilluns que no tenia hora amb la directora de El Pedrís no em vareig començar a tormentar altra volta. Resuta que dimarts que estrenava sabates, també vaig tenir bon dia a la UB. La noia del CMPPO em va dir que com hauria d'estar jo perquè em fessin un ingrés. Li vaig dir que com divendres que havia vist el psicòleg Jordi Verdaguer Gorchs.

El psicòleg Jordi Verdaguer Gorchs es dedica entre altres coses a col·laborar amb el Centre de dia Cado, i, podríem dir-ne a proporcionar nous camins i sortides a determinada gent i a d'altres no. També passa que el senyor Verdaguer o "en Verdaguer", doncs bé, li vaig dir, el primer que li vaig dir quan el vaig anar a veure per primera vegada és que m'havia informat de que els psicòlegs i les psicòlogues no podien fer receptes, ho vaig investigar a la UOC. Li vaig dir que no m'interesava i també li vaig dir, inspirant-me en la canço the good doctor del Robbie Williams en el cd Rudebox que a veure si em podia receptar un Adderil o com s'escrigui per prendre'm al dematí, amb aigua. No sabia què dir-li, -em va dir que oh!?... em sembla-. Passava que el psicòleg era per ajudar-me a deixar-ho i potser jo no ho volia. De fet, no sé si ho he comentat aquí ja, va pasar que una de les primeres preguntes que em va fer ra si jo volia deixar-ho: Tu... ho vols deixar?. Encara ens veiem i li vaig anar a felicitar les festes l'any següent.

Però no pasa res, segurament en Verdaguer té l'històric de visites des de fa molts anys. Amb que me n'enrecordi jo en tinc prou. També em va dir que la coca era: o mai més o... i jo vaig apresurar-me a dir-li que cada quinze dies. M'ho havia dit una infermera que tenia un nassarró quan es treia les ulleres que quedaves parat. ah! per cert! tinc noves notícies de la meva integritat com a pacient:

Home de 41 anys d'edat amb els problemes de salut actius rellevants:
2008 - (F14)-CONSUM DE COCAÏNA
2008 - (F17)-DPENDÈNCIA PER CONSUM D TABAC
1994 - (F20) - ESQUIZOFRÈNIA
2011 - (R10.4)-DOLOR ABDOMINAL
2011 - (I1621A)-DETERIORAMENT DE LA INTEGRITAT CUTÀNIA
2009 - (Z28.2)-IMMUNITZACIÓ NO REALITZADA PER DECISIÓ DEL PACIENT, PER ALTR
2009 - (Z73.6)-PROBLEMES RELACIONATS AMB LIMITACIÓ DE LES ACTIVITATS PER DI
Problemes desalut passius rellevants:
2011- (R07.0)-MAL DE COLL
Medicació activa.
No és correcte.

Salutacions cordials.

PD Ara us dic de quan és el missatge del carnet de conduir. Ah! sí és de setembre del 2009.

De totes maneres trobo que això de manifestar-se en un blogg té un gran avantatge; sempre que et llegeixin esclar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada