dijous, 27 d’octubre de 2011

He prosperat en la medicació.

Hola, què tal? He prosperat en la medicació. M'han receptat més anti psicòtic, un altre al matí, i unes pastilles noves. Sumial, que son per les ganes de fer massa coses, tot i que al prospecte posa que son per la migranya entre altres prescripcions.

Aquest matí m'he trobat mig paquet de Ducados rubio quan he sortit a fumar. No m'hi he fixat fins més tard, però posava que fumar mata, és veritat diu el de l'estanc, i es veia una operació de tòrax. Em sembla. Encara el tinc a casa. L'he posat per reciclar. Ho hauré de canviar perquè era humit. Ho posaré al rebuig.

Ara us voldria passar més escrits que he fet i que semblen exercicis, és el que més m'alegra pensar, que he fet en espanyol-castellà a l'ordinador de casa, però el pen de la biblioteca no funciona. Aniré a Vic.

Ja us ho expliccaré, però resulta que si passo del pen al blogg, no m'ho deixa fr públic malgrat que em respecta l'hora en que ho he desat com a esborrany, l'altra opció. A Tona sí que m'ho deixa publicar. Ho vaig publicar a la una i la data que apareix és les 12:04.

Tinc molta feina a llegir. No aniré a Vic. No és recomanable ni necessari. Ja porto més de mil pàgines en aquest blogg. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada