dilluns, 10 d’octubre de 2011

Hola! Des de que vaig a Barcelona.

Hola molt bona tarda. Avui estic content. He anat a Vic i he descobert que haig de passar pel jutjat de Vic, el Nº2, a veure què passa amb els meus cèntims. Vull dir que passa que estic sobrevisquen amb trenta euros a la setmana i no tinc tabac, per exemple. Això podria ser igual. Per exemple podríem dir que estic content de gastar tant poc, però jo em pensava que ja m'informaria la tutora de Fundació Lar i resulta que mira pel seu... compte. M'ho he gastat tot en menjar i encara tinc més gana perquè m'he aprimat. He comprat sis refrescos de taronja, un pac de sis litrus de llet i també sis fregalls salva-ungles perquè surten més econòmics comprats a l'engròs i a més no n'hi havia de sueltos, de fregalls. També ha comprat galetes maries Opey i més menjar.

Em va dir la tutora que m'informés. Que m'informés d'això de passar comptes. La Fundació ha de passar comptes al jutjat Nº2 de Vic i jo, soposo, els puc consultar i verificar amb el que em sembli... millor dit, ara com ara amb el que tingui: Papers, tiquets etc que es queda la Fundació per presentar ella al jutjat. A na mi em feien firmar, la auxiliar -la Sílvia-, uns papers amb el nº de DNI i tal conforma em donaven cada diner i a més presentava els tiquets de l'estanc per exemple. No sé si se'n va fer la barba d'or... en un any.

El que sí sé és que a partir d'ara haig de portar un control del que la Fundació es gasta en mi. Ja ho faré a casa. És molt complicat. Ara resulta que no tinc cèntims per fumar, que gasto aproximadament uns trenta euros a la setmana en menjar i que m'en guarden uns dotze cada quinze dies del tabac per a comprar llibres d'estudiar.

Sort que l'herba del jardí no creix, malgrat que encara tinc benzina per una segada: a casa o a casa del veïns de Barcelona. Els dec dues segades perquè em varen deixar cent euros a finals d'Agost.

L'altre dia vaig segar l'herba del mossèn i em va donar deu euros que li vaig demanar i ell m'havia dit que em pagaria el que li demanés. Bé, deu euros està bé per una hora i mitja de feina i a més em van veure que agafava el full dominical sense pagar els cinquanta cèntims corresponents i vaig passar vergonya. Tampoc vaig posar almoina al cistellet i per això no n'hi vaig cobrar els tretze amb escaig que s'han de cobrar per una hora i vint amb un preu de deu euros l'hora. Que son 3,33 Euros. Fem comptes: La primera vegada me'n va donar quinze. La segona deu. Sobraven un amb seixanta-sis del primer dia menys cinquanta del full de l'altre diumenge son un amb setze al meu favor. Encara podria agafar un full sense pagar! Ha ha ha. No, ho deixarem així però m'aniré a confessar i a veure si puc omplir el diumenge.

Suposo que si el mossèn em diu que puc anar a missa la propera setmana quan em confessi un altre cop d'un pecat que m'havia quedat a la faixa i que és el d'haver llegit la biblia, el llibre de Malaquies, i que us he comentat en aquest bloc, concretament al escrit Caníbales, que no recordo quan vaig publicar i que ara en aquest ordinador no puc consultar la data, ja ho faré i ho posaré en aquest paréntesi(Agost del 2010), dic d'haver llegit la biblia i ésser catòlic que em van dir a col·legi que no es podia fer. M'ho va dir el senyor Martínez que era fan de l'Osasuna. Doncs ara veurem si puc anar a missa o no. M'haig d'enrecordar de confessar-me el dimecres que és festa. La mare de déu del Pilar o día de la Hispanidad. Ara que hi penso, el dimarts també hi ha despatx parroquial a les set de la tarda i si torno amb autocar des de Barcelona hauria d'arribar a les 19:25 quan surt a les 17:30 de Fabra i Puig. Terrible! Depèn del trànsit és clar.

M'ha anat molt bé la vostra companyia. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada