dissabte, 22 d’octubre de 2011

Hola!

Us ha agradat la cançó? Els Ok Go son de Chicago, al Nord-Est dels EUA, i, em sembla que fan música Indie, però no en tinc ni faba. És millor escoltar-los que llegir-los, però diuen moltes coses del rollo. El primer disc és del 2002 i es diu Ok Go! Costa uns catorze euros. El tercer és del 2010 i està d'oferta, es diu alguna cosa així com Del color del cel i l'últim publicat deu ésser del 2011 i es diu (180/365) i em sembla que ens en farà cinc cèntims, però només m'ho sembla de la canço Digithal del Joy Division. Podeu veure el títol de l'àlbum que conté la cançó Invincible al meu perfil de blogspot.com. Al Facebook vaig més perdut... encara. Ah! Sí, lo de que Invincible vol dir Gallina només m'ho ha semblat anant a la biblioteca Joan Triadú de Vic. Però estaria bé... o no?
A veure si algú em sap dir què vol dir whishper. La frase és You are not on every whishper, I don't think much about it i la cançó que la conté es la nº5 que s diu oh lately it's so quiet però no tinc temps de teclejar i traduïr-la tota. Ho provaré

(oh no) Oh lately it's so quit, in this place. You are not 'round every corner. Oh lately it's so quiet in this place. So darling if you are not here haunting me(visitando repetidamente) I'm wondering whose (De qual) house are you haunting tonight? Whose shets you twist, whosee face you kiss? Whose house are you haunting tonight? I don't think much about you anymore. You are not on every whishper.(...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada