divendres, 28 d’octubre de 2011

Més sobre el blogg.

Per sort, sí que continuaré sol en aquest blogg. Malgrat no vulgui, he he. De fet em vull posar internet a casa encara que no sé perquè. Bé! sí! per conectar-me a cat ràdio punt cat i tot això però em sembla que tal i com estic ara o suposant que millori, com puc tornar a estar és millor que no em connecti des de casa perquè, tal i com es comentava amb el beure, podria caure o com deien els Doors passar-me sense caure en les conseqüències que ha afectat a d'altres que segurament no es poden continuar connectant, que en passen o que com es diu d'altres coses s'han cremat.

Trobo a faltar el que em sembla que us he afegit en un missatge anterior que faria públic des de Vic. Ja ho vaig fer una vegada de, per a publicar un missatge que era anterior al post, que era fet a casa o publicat al campus de la UOC, doncs em perdo. em penso que ja ho he esplicat i continuu... continuu com una rentadora.

Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada