dissabte, 15 d’octubre de 2011

Notícia bomba, segona part.

Ara m'he assabentat que si tens per exemple un compte a blogger i no el feies servir des de abans del 2007, l'has d'actualitzar. Quina broma, no? M'hi haig de posar en això de la llei de protecció de dades i de drets d'autor. Sens dubte.

Parlaré ara de la meva sexualitat, o potser millor dit de la literatura que envolta el meu ésser. Cal dir que el contingut d'aquest post és per a adults tot i que no veia, quan ho vaig escriure, perquè no ho podia llegir un adolescent. Es tracta d'un advertiment del tipus Adult content que figura, des de no sé quin any en determinats productes de consum massiu, com ara CD's i llibres.

També cal dir que jo, de moment, no puc veure les vostres reaccions a les meves accions en el meu blogg. No compto, que aquestes accions desitjades, siguin per exemple del tipus d'una webcam. Vull dir que no siguin imatges, per exemple, capturades des del darrera de la pantalla de la cara que hi poseu quan llegiu el que jo hagi anat escrivint. Més aviat suposo que es tracta d'informacions sobre el que feu a Internet després de llegir el que jo he escrit, i, per alleugerir la meva ànima tormentosa que ara com ara no és tormentada, i gaudir d'informacions sobre nous espais verds on fer despotricar el meu cavall portentós i no deixar doncs créixer-hi més la gespa. Precisament. Dic precisament, perquè la gespa i tallar-la és la única feina que tinc. A banda del cossetxar, però el gra no és verd.

Ho dic perquè,com heu pogut anar llegint, se m'ha ofert la possibilitat, en el cas de que jo tingués iniciat el blogg abans del 2007, de poder veure aquestes vostres reaccions. No ho faré... no ho faré de moment. No ho feu, desconecteu i torneuvos a connectar, utilitzeu l'aplicatiu Surt i torneu-vos a connectar. Apagueu el navegador, netegeu-ne la memòria dels llocs on heu estat. No em convé.

Fins ara, he pogut veure d'on son la majoria dels meus visitants i d'on prové en el Web la seva visita. La majori dels visitants provenen dels EUA, d'Alemanya, Holanda i Bèlgica, la Índia, Rússia i, esclar, també Espanya.

Suposo que aquests visitants vénen conduïts per enllaços d'altres persones navegadores o potser per autoritats com ara el propi gestor del meu blogg. VUll dir que potser blogspot que deu conduir a n'algun internauta als meus escrits. També he posat un enllaç des de la UOC concretament des de la meva pàgina personal del campus, -tot seguit us enviaré còpia del que també hi figura en el meu espai personal allà. També podria ser literatura. He he-. No sé d'on més vénen els visitants que hi vénen a espetegar! Encara que no comentin res.

Ah! sí. D'altres persones, usuaries de blogspot deuen haver entrat al meu blogg consultant el lloc on resideixo, Tona, malgrat ara estic a la biblioteca de la Facultat de filologia de la Universitat de Barcelona. Podeu provar de fer-vos usuaris, i/o crear un blogg per veure que segons on residiu podeu trobar enllaços amb entitats i altre gent que s'han introduït. Jo no he mentit! I, a partir d'ara segur que pel meu poble em trobo qui em diu:
-He vist que tens un blogg!
-Sí... bé, ja fa temps.

Per sort, no hi ha hagut massa intervencions en el blogg ni massa reaccions com perquè pugui sentir-me responsable davant d'aquelles persones que fan submarinisme, que no intervenen i i només miren a veure què en treuen d'Internet sense manifestar-se obertament. A la seva edat!

Doncs no puc sentir-me responsable de res perquè res ha estat fet amb mala intenció. Bé si que he posat a posta noms com el de la Sílvia o el de l'Assumpta o el de la Mariàngels mateix... o el centre de dia CADO, la COnsol, etzètera.

És per tot això, em sembla, i per a impedir de la meva persona activitats que podrien fer-se sentir enganyades que m'han llegit, doncs, precisament per a impedir aquestes activitats que ha arribat el moment de com deien aquest dissabte al programa de Catalunya Ràdio conduït per Gaspar Hernéndez, Catalunya Ràdio, la ràdio nacional de Catalunya: Reinventar-se, que és falta ortogràfica al corrector del Word, tot i que a la Tribu no n'hi hagi.

Suposo però que aquesta nova versió de mi mateix la faré en aquest mateix espai perquè si no postejo s'esborrarà sol i perdré tot allò que he escrit i no he desat al meu ordinador. Queda tot sota la responsabilitat de blogspot i la meva esclar.

Dit això, i com que em conec, segur que m'he descuidat algun altre argument per a major recolzament del proper acte, parlar de la meva sexualitat o fer un nou blogg- passo a relatar detalls més personals dels meus problemes d'integritat humana.

Bé... ara que hi penso, potser ho deixi per un altre dia. Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada