dimarts, 25 d’octubre de 2011

Quina bajenada!

Tot això dels Ok Go és una bona bajenada. Perdoneu! No sabia què posar ni què fer. Em van donar festa a la facultat. Passo dels Ok Go. De fet el disc CD, quan me'l vaig comprar ja estava obert. No duia precinte i a més tenia les púes de dintre on es coloca el disc... doncs algunes trencades. La dependenta em va dir que em donava el tiquet per si passava algo: Té, el tiquet per si passa algo. La botiga és ara tancada. Bé! ara no me'n recordo de la data exacta en que el vaig comprar, però va ésser després de la mort del meu pare i dels meus germans i abans, em sembla de la mort de la meva germana Montserrat. També recordo del cert que l'escoltava al cotxe que tenia abans a Cartagena quan hi vaig anar de muntatge amb uns de Madrid. Recordo que me'l vaig anar a comprar jo mateix després de veure un vídeo al Vh1. Era un vídeo molt divertit on caminaven i es deixaven anar per sis o vuit màquines de caminar passant un per sobre dels altres. Em sembla que el vídeo es correspon amb una de les cançons del CD però no ho sé. Em sembla que és la dos que es diu come on, come on do what you want i parla d'una màquina del futur construïda per a dos. Però ara no recordo res més. El ritme és molt bo.
Quan era a Cartagena es va morir una de les germanes de la meva mare, que també es deia Montserrat i que no m'estimava gaire. No vaig poder anar a l'enterrament com tampoc vaig anar al del meu oncle Pere. Sí que vaig anar al del meu tiet Adolf tres anys abans, em sembla.
Personalment prefereixo els CD dels Artic Monkeys que m'escoltava una i altra vegada a l'enterrament del meu germà Xavier, i recordo que tal i com vaig veure en un reportatge de TV, bé en el reportatge de TV van dir, va dir aquella noia, que quan es va morir la seva mare anava col·locada, doncs jo el dia que van enterrar el meu pare, després de menjar raviolis de can Planes Bones i que el meu germà no en volgués ni els seus fills tampoc, doncs encara em vaig escapar i vaig anar a comprar mig pollastre.
És trista la vida... Son tristos els vídeos de música quan saps el que diuen les lletres. Bé! la lírica deu ser la lírica, malgrat que recordo dels Artic Monkeys que el seu diisc que es diu alguna cosa així com Tot el que no sóc i el que la gent diu de mi té una primera cançó que diu: For disapointment and evening entertainment for... Tonight will be some: Love! Tonight will be a lucky cherry.... Doncs per una manca de trobada amb el meu germà que es va produir pel Nadal anterior quan l'incident dels deu euros de la meva neboda que vaig prendre a l'àvia i que es veu que eren tant importants. Doncs alguna cosa potser s'ensumava en l'ambient. Potser la malaltia del meu germà que veia com se n'anava i el que, potser, i només potser li hagués mancat a ell la falta d'afecte de la seva àvia.
Les malalties son molt tristes sobretot quan es mor algú. Ell era el capçal. De jove era gimnasta i se li va torçar l'esquena, potser perquè el meu germà Jordi tenia els ulls del color dels del meu pare. El meu germà Jordi sempre diu que no sé quin dia no n'hi havia. Però passa que quan vaig tornar de l'enterrament del meu germà també vaig consumir. Li vaig dir al Manolo que s'havia mort el meu germà que era enginyer Industrial i em va demanar a veure si estaba tendido. Vaig anar també a comprar-ne amb l'Alí i no sé què em va donar que m'afogava. Ho dic de veritat, de tant tragar el moc amb la coca no m'ho podia empassar sense repelús. em pensava que m'escanyaria però me la vaig acabar i em vaig posar estirat al llit amb les ulleres de veurem-hi a una butxaca tot esperant la mort. No recordo qui va telefonar a casa mentre esperava la mare. No sé què més va pasar. No ho recordo. Potser vaig beure.
Quan era al cotxe a l'aparcament del tanatori del meu germà i m'escoltava una i altra vegada la cançó tot fumant tant com podia em venien a veure dos dels germans de la meva cunyada però la meva germana em va protegir.
També hi ha una altra cançó que parla de trobar els romans: I said I bet that you look good on the dance floor, I don't Know if you're looking for Romans(o romance) or what, I dont know what you're looking for... La més bona deu ser la que van posar d'ells a RNE-3: El dancing shoes: Put on your dancing shoes, there's one thing on your mind... (...) ...You know the lights are flashing.... Aquest disc en concret era el disc primer d'un grup que més ràpidament s'estava venent a Europa van dir al Vh1 quan me'l va comprar la meva germana no recordo quan. El meu pare encara era viu. També em vaig comprar una mica abans el You could have so much better dels Franz Ferdinand i el Intensive Care del Robbie Williams. El Rudebox me'l vaig comprar jo solet. Era necessari. Salutacions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada