dimecres, 16 de novembre de 2011

+16 de Novembre: Dia de Santa Margarida d'Escòcia, santa catòlica.

Avui és l'aniversari de la meva mare Maria Dolors Arola i Sors, veïna de Manresa i crescuda a Barcelona... que de petita vivia a Barcelona... "jo quan era petita vivia a Barcelona". Es va casar amb el meu pare que era Campió de l'Estat espanyol en la disciplina atlètica de llançament de pès: Aquella bola de feroo em sembla que ara hi ha qui llença amb volta.
Ha tingut cinc fills, però jo he estat el rei de la casa, que consti.
EL meu germà no va estudiar a la mateixa escola politècnica dela plaça Urquinaona de Barcelona com el meu pare, em sembla. El meu germà va estudiar a Barcelona però a la UPC i s'ho va treure, l'especialitat en calderería de la ingenieria Industrial en cinc anys. Com un campió. Ara els enginyers i els arquitectes, em sembla que des de fa uns deu anys, doncs triguen uns deu anys, però tenen penalització i expulsió si no aproven cada any un mínim d'assignatures. Feta la llei, feta la trampa suposo. És important.
El meu pare ha fet construccions i mescladores que encara treballen, per exemple a la cooperativa de les franqueses dl Vallès. El meu germà va fer lo de Iraeta o Irausa li devien dir a n'ell. En llenas va fer molts plànols llavors. Potser si em faig ingenier m'agafarà d'ajudant. Trobo una vergonya la manca de rivalitat i competició en aquest país i les consegüents venjances ue provenen d'ultramar i asobre amb tanta conya del mediterrani.

Son les 6:46 Fan el matí de Catalunya Ràdio. Avui vaig a veure la mare a prop de Sant Cugat. Salutacions cordials, No sé què ensenyen a Cerdanyola -és una curiositat o projecte-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada