divendres, 18 de novembre de 2011

Ahir vaig fumar porro! Em sembla. Heu vist la portada del Google. Dec ser la L... de la L en dèiem un dos papers que era un porro més gros hehe

Mireu, que de vegades em quedo sense tabac i demano que em convidin. Era a la nit. I em van donar un cigarro liat, d'aquests de picadura, o tabac de liar no sé com en dirà cadascú. Vaig fer una calada i hi havia una txina que en dèiem. Una txina es una pedreta de droga de txocolata o hatxís o costo o ful que hi ha mig desfeta en el cigarro un cop liat. Jo quan era jove i fumava porros em deien el porros amb sorpresa, o que tenen sorpresa perquè hi havia txines grosses. La petita d'ahir no ho era, però segur que em va ajudar a anar a Vic caminant passant pel Gurri, anar a les de santa teresa anar al CASD a la farmàcia de les hermanites tornar al CASD i anar a Tona pel camí antic de Malla.
Haig de dir que en sortint de Tona vaig trobar-me el camió de la Brigada i passant pel trencant de la carretera de Taradell em vaig trobar l'altra brigada. O sigui, que havent-hi camí pel costat de la carretera ni hi passaré més. Per si un dia no hi son. A més hi ha fang.
Us donaré la meva pauta mèdica:
Matí, que ja he pres: Sumial 40, Abilify 10, Omeprazol 20, Fluoxetina 20
Migdia Sumial 40,
Tarda Nit: Sumial de 40 -és per la migranya i me'l prenc a les cinc-, Abilify de 10, Risperdal 3g, i quan em fico al llit, si no és que estic molt nerviós i ja sé que no dormiré, doncs quan em fico al llit un o dos Lormetazepams de un g. Això dels Lormetazepams s'ha acabat fins a nova ordre. Em toca un de dos! de dos g.
Avui tornaré a anar a Vic caminant. Entre altres coses perquè no tinc tiquets, però s'ha de fer exercici. Em diou la dona de la Mancomunitat que m'apunti a un gimnàs hehe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada