dilluns, 21 de novembre de 2011

Benvolguts lectors:

Haig, sento, de tancar. No esborro el blogg és més el vaig a desar al meu ordinador. Podeu llegir-lo, el que els informàtics us indiquin, si ho feu de bona fe, esclar. Jo haig de començar el dia estudiant que em convé molt i m'és productiu per a la persona que soc. Un record pels que sempre estigueu per aquí i interactueu amb mi. Estaré al cas... Potser continuaré manifestant-me hehe!

Tinc un brot psicòtic i m'han encomanat de fer un ingrés a l'Hospital Psiquiàtric de Día d'Adults. hehe!

A veure si em pendran la pensió hehe! Tant de bò... Segura!



Debo, siento, cerrar. No borro el blogg. Podéis leer, lo que los informáticos os indiquen, siempre que vengáis de buena fe, claro. Yo debo empezar los días estudiando que me conviene mucho i es productivo para mi persona. Un saludo para los que estéis por aquí y que interactéis conmigo. Estaré puntuamente atento... A lo mejor continuo escribiendo. Han dicho por la radio, que entre otras cosas moriré de una diarrea. Debo cuidar mi alimentación. Un saludo.

Tengo un brote psicótico y me han ofrecido, el doctor, que ingrese en al Hospital de día psiquiátrico de adultos.

A lo mejor, vuelvo a trabajar... De nuevo.



I ought to close my activities. I don't delete the blogg. You can read, what de computer science technicians, point you, of course. I Have to start my days studying because it is what is more convenient and productive to my "special being". Kisses for ever to those who will "inter-act" with me. I will be attending.

I have a "psycothyc start" and the Doctor have offered me to sign in at de "by day psychyatric Hospital of seniors". Best regards.

Perhaps, in a lucky bump, I should start working... again.

3 comentaris:

  1. compte que la paraula de comprovacio es DIESTE i aquest es un filòsof gallec que jo pensaba s'havia inventat Bolaño i l'home va existir. Serà una premonició.

    ResponElimina
  2. per contestar al mateix bloc o deixar un comentari en un altre, s'ha d'anar a 'publicar un comentari', escriure el text i identificar-se o via usuari de google o con anònim, punxant el cercle, escriure la paraula d'identificació i enviar-lo.

    salut

    ResponElimina
  3. Hola Francesc! Ja he après a configurar el blog! Això és fantàstic... Com aquell programa que fèien a la 2 amb els jugadors del Barça: Fan-tas-tic.
    Un dia d'aquests m'entretindré a posar lo a l'hora. Ara he trïat l'hora de Montserrat hehe, un rodolí! Haig de venir per aqué a Sabadell a estudiar, però potser vaig a Manresa que és el poble on va néixer la meva mare. Vull fer enginyeria Industrial... una mica!
    Una abraçada i mercès pel teu suport tant oportú hehe.

    ResponElimina