dissabte, 19 de novembre de 2011

Carta a la Rectora i el tutor d'Humanitats (17/11/11)

No entenc perque continuu disposant d'accés a la llicenciatura en Humanitats si ja no tinc possibilitat d'acabar-la... a temps. En podem parlar.

Passa però que jo com em sembla que ja i he dit vaig estar incapacitat arran d'una denúncia per part de la meva germana donats uns deutes dels que ella no es fa responsable -només faltaria!- i que vaig contraure en determinats moments d'apogeu i potser deliri durant una é poca de la meva vida en que consumia drogues. Coca en diuen perquè entre altes coses passa que el trficant no sempre et dona cocaïna la cosa qual et coloca i calma i a més et activa el cervell i bé que estàs fas moltes coses.

Passa que ja fa més de... des del 2002 que consumeixo malgrat de jove em sembla que sense dir-mo potser o allò de per provar... bé hi ha a qui li va bé i a qui no. Personal ment entre una cosa i una altra, jo encara soc viu i ha mort el meu pare, el meu germà la meva germana i també un tiet una tieta i un altra tiet. Poser era el moment de fer-ho i la millor manera era trobar-s'hi de cop i sense preparació prèvia

Actualment tinc un grau de discapacitat reconegut per la generalitat de Catalunya del 76%. Malgrat to la meva condició de newbie en això de la universitat i haver començat tantes carreres i tan diferents... be em van dir una vegada en una reunió de tutoria que... tutoria de enginyeria tècnica de sistemes que es tractava de cara a preparar la treball de final de carrera aprofitéssim el que ja hi havia a la xarxa, però no vaig entendre el que es deia als mòduls d'Àlgebra. Em sembla que s'havien de fer els diners massa depressa en alguna voràgine industrial. Algú els deu tenir encara aquells mòduls!

El que em preocupa és saber uè puc estudiar. SI hi ha alguan prova d'aptituds que en diuen. Jo havia treballat de "soldador" i de "delineante mecánico" al taller del meu pare malgrat que no feiem càlculs massa complicats. Per això m'agradaria fer matemàtiques, matemàtiques espcials per a l'enginyeria informàtica, a l'ateneu. El meu pare em va dir que em fes ingenier. La meva mare volia que fos metge. No tinc possibilitats de ferme metge. Puc fer psicologia, però la meva tutora civil Assumpta Casadevall Prat alumna de la UOC estudiant de dret i llicenciada en psicologia no sé per quina universitat NO EM DEIXA ESUDIAR UNA ALTRA COSA QUE SIGUI FILOLOGIA CATALANA
A na mi no em molesta estudiar filologia. però m'emprenya que no em deixin canviar. Em penso que el ue vol al tutora és ampliar la seva esfera personal de capacitat a través de la meva situació com qui és un funcionari i s'aprofita d'un client per el se propi benefici Una regidora de UVic s'ha queixat perquè no li han guardat plaça a la UVic.
Jo no en tinc res que dir de les persones inteligents i haig de dir que de moment malgrat alguna xcepció en el cas concret de competències TIC, que em va anar molt bé suposo, no tinc cap queixa dels meus professors... dels que m'han tocat, tant a la UOC com a la UB. i a cada porc li arriba el seu sant martí però no tinc cap ganes de que em facin un cristo que podria derivar en alguna mena de dèria. Dèria terrible o no.
Ara tot parlant i escoltant el visitant de catalunya Ràdio, parla en Xavier grasset, em dono compte que for a necessari que vostès parlessin emb el que va ser el meu professor de competències TIC a veure si és d'alguna manera possible i adequat, a la meva edat estudiar si en soc capaç o si m'entendran qe deia ell i segons això si no m'han de compendre no veig perquè haig de tenir accés a aquí: a la tutoria. Clar que jo ja he arribat al nivell de comunicar-me per la cara als antics professors tot i que mai no he disposat d'accés a la bústia personal dels altres, encara que n el meu univers mental i esquizofrènic amb desajustaments emocionals, consta que em llegeixen, però... potser amb qui s'hauria de parlar és amb la tutora, Assumpta, ara que tinc internet a casa a veure què s'ha dedicat a fer hehe vull dir què vol fer?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada