dilluns, 28 de novembre de 2011

Hola, aaah... un altre somni... hehe

Avui mentre dormisquejava, cap allà a les tres del dematí tot escoltant La Finestra Indiscreta, he somniat amb no sé què exactament d'atropellar un ànec dels Hostalets, i he deduït que:

El meu germà Xavier va morir atropellat! hehe, és broma home! a més, es veu que es va veure per la tel·levisió un conductor d'un camió xinès que atropellava un nen i li tornava a passar per sobre perquè no és tant car el seguro si et mors, com si quedes viu hehe

Sí-sí!

Tral·laral·lará!

Ës que avui m'he llevat a les... m'han despertat a les 20:22 i em pensava que era la meva germana i que la meva mare s'havia mort hehe però ere una jovenalla del poble que em volen llogar un graix a la caseta. Els he dit que cerquin i em telefonin. Després he esmorzat i me n'he anat a dormir un cop presa la medicació del matí perquè no tenia res més per fer, i encara hi he anat un altra cop a dormir.

Sabeu què? doncs que em sembla que a partir de que publiqui aquest missatge... doncs que hi ha gent, em sembla que té accés a tot el que es fa públic immediatament a Internet, a Catalunya també. i que sobretot els dilluns al dematí, com avui, es posen a investigar el que ha passat el cap de setmana a la ràdio! Avui tindré moltes visites hehe haha

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada