dilluns, 7 de novembre de 2011

Ja és Dilluns! Us explico què faré avui:

Avui no podré sortir de casa fins ales nou del matí que ve la noia dels Serveis Socials, que aquí a la comarca d'Osona son els de la Mancomunitat La Plana que gestiona també els residus domèstics, es cuidaven de la Incineradora de Malla i col·labora amb algunes empreses privades, com ara per exemple alguns supermercats i botigues. Doncs a les nou vindrá, millor dit, aquella dona que ja és gran, i, m'acompanyarà a comprar. Aquella dona m'instrueix sobres el que em convé menjar i anem als llocs on està millor de preu i és més bo. Personalmet, si ella no m'acompanya i vaig a peu, ho agafo tot al mateix lloc, tot i que ella és molt previsora i per exemple ara fa dos dilluns, a aquella hora -les 9,- ja em va fer comprar força carn -per a dues setmanes,- em trobo que ho haig de pagar més car però no compro tant i m'espavilo també amb el que em donen a Caritas on em deixen anar a ajudar-els, bé! hi he anat dos dissabtes -ho fan cada quinze dies,- i, ara hi podré anar els dimecres, aquest dimecres vinent em toca, el dimecres d'abans, a ajudar a preparar paquets: les bosses amb menjar que reparteixen al poble, em sembla... esclar.
Donen macarrons secs, arroç, tomàquet fregit, caldo en tetra-brick, una setmana em van donar pernil dolç i a la setmana vinent en donaven més! He, he tinc els ulls verd clar! i soc dels que son per provar!. També donen Cola-Cao i natilles en tetra-brick que son pels nens. A vegades he vist algun brick de llet però no n'hi ha massa.
Quan anava al Centre de dia Cado, i, a dinar de franc al Tupí de Vic també et donaven llet; i sucs de fruita els Dilluns i els Dimecres, i, els Divendres: una pizza caducada de feia pocs dies que ens menjavem amb la mare. També donaven pastes del dia abans, o no tan abans que les fleques i els forns els hi portaven o ells anaven a recollin, em sembla. També hi havia un entrepà i fruita, i algunes vegades alguna llauna de tonyina.
Quan hagi anat a comprar, o mentres compri, són les 4:34, aniré a medicación i dic medicación perquè en català, que jo sàpiga, a Vic, medicación no es pot dir. I tot i que soc a Tona, a Vic llegiran aquest missatge.
Com que no he consumit, faré el control també allà, al Centre d'Atenció i Seguiment de les Drogodependències(CASD), amb moltes ganes i content. Els haig de comentar, a les enfermeres, que tinc una pauta nova. Però potser com que quan l'Auxiliar de tutoria em va acompanyar al metge el Divendres n'hi havia una a recepció: Ja ho saben, o potser n'hi ha una que sí que ho sap i es farà l'ornie.
Em fa molta il·lusió la pauta nova. Com que m'han donat medicaments que serveixen pel cor i la migranya vol dir que el metge preveu un període llarg d'abstinència tot i que ell, intueixo, no el recomani, el període llarg. També em va dir un ocellet que no ho deixés això de consumir, però no és possible. Estic massa liat fent plans i en determinats projectes i "reclusions" -com ara el no disposar mai o gairebé mai d'efectiu important: més de quaranta euros,- que m'impedeixen consumir. Tampoc em truca ningú per fer-ho. Ni falta que fa?
Tinc l'esperança que quan acabi els estudis, bé jo vull ser enginyer tècnic malgrat ara estigui enfrascat en el Grau en Filologia Catalana a la Universitat de Barcelona -no es pot tenir tot el que es vol...- algú: el meu amic de Tona em telefonarà. Això és el que ell em va dir, i, sempre que per llavors no siguem morts. Hi, hi.
Em sembla que ja aniré al CASD sol... bé! No, si pot ser, hi aniré amb el Servei d'Atenció al Domicili(SAD) que gestionen el Serveis Socials de la Mancomunitat La Plana. Amb aquella dona perquè igualment anem a Vic a comprar per que és més barat.
No tinc cafè, en queda mitja culleradeta per després fer el cafè amb llet, que la poca que queda encara no tinc decidit si la tiraré a les tres cullerades que queden de cereals o al cafè.
Ara aviat s'acabarà el programa de ràdio i faran un podcast. Sí! Home! Allò que pots escoltar a qualsevol hora.
Avui he escoltat el gol del Messi, m'he despertat, i m'he tornat a adormir fins que no ha sortit en Guardiola. Aquests dies dormo amb la ràdio posada i em desperten. Ja us he informat que també he escoltat l'Àlex Gorina. Gràcies altre cop. Adéu i sort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada