diumenge, 27 de novembre de 2011

La meva mare no té Alzheimer!

Mireu! La meva mare m'estima. I té instint de supervivència... com deien ara a la ràdio: Que no sigui un càncer! De fet a qui li dec les gràcies és a Dolors Diví Alasa de Mataró que m'ho va explicar... Es tan investigant. El càncer l'han trobat a les mòmies egípcies diuen... o van dir a la CCRTV, i potser des de llavors es diuen d'una altra manera: CCMA: Corporació Catalana de Mitjans AudioVisuals.

hehe

A mi no em fa res morir-sia de la mateixa malaltia que la mare... però de la del pare... Bah! Això no són coses d'explicar... Bé! vosaltres mateixos. EL pare de retenció de líquids... molt trist... va anar al taller fins l'últim dia... Ens varem gastar molts diners en un terreny que ara no val res o quasibé res. I de fet el terrenyet ara dóna un bona sortida a la propietat, apta per a comions al carrer Indústria número tres de Gurb... serà un bon partit, esclar.

Jo ja... El meu germà es va morir de càncer de fetge... un càncer que es veu que era molt bèstia... tenia molts nervis o neurones com en volgueu dir a la panxa i no el podien operar. O si gui que mira! quina sorpresa! ara que ve Nadal.

Em vull comprar unes Martens, sabeu? Unes de noves, per tenir de recanvi. Les Wambes ja estan velles i gairebé completament gastades... tenen boca que deiem i a més ja estaven provades, em sembla. Les vaig trobar a l'armari i em sembla que encara s'han d'anar a pagar a l'Everest de Vic. Està la factura a nom del pare, o sigui que li toca pagar a la Neus o més ben dit cuidar-se'n.

Jo ja li he demanat fèina i hem quedat que em diria alguna cosa ara la telefonaré. No hi era. Li he deixat un missatge. hehe

Bé! Doncs si déu vol i de cara al Nadal farem... Mira! Si l'Alícia em fa el paper per anar al Nadal a la residència de la mare doncs el farem servir de moneda de canvi:
.-La mare al Nadal
.-Jo a treballar esclar. Li demanaré al Francesc!
.-Cobrar, cobrar: Un paquet de tabac cada dia. Cada dia que hi vagi.
.-La Neus a cercar-me fèina als veïns o per on sigui hehe
.-A estudiar matemàtiques i Engineria... més ben dit a estudiar després del que estic fent: Matemàtiques, Física i Química. De Física i Química ja tinc llibres de l'editorial Océano hehe

L'he trucat al mòbil, No sé què ha passat que s'ha tallat el número haha ¡Qué triste es pedir pero más triste es robar!

Ah! Sí, que passa que aviat faré el rècord sense consumir i hauré de tornar-hi hehe i passa que no sé d'on treuré els diners hehe Telefonaré a l'amic del cossetxar. Brrrrff! Voy listo!

Que pagui les wambes! La Neus! Que pagui les wambes que té molta cara huahua

No vessem llet!

-hehe Visca Catalunya Ràdio! al matí deien que hi havia indústries farmacèutiques darrera de tot això
-Sí-sí! Too many women or too many pills.
-És el que diu el CD
-El que diu qui?
-El Brian Johnson
-Doncs jo he llegit too many woman with too many pills, Yeah
-És el canvi!
-Sí-sí
-hehe
-Pobre Bon
-Mira que aquest disc està prohibit
-Ara no sé què deia quin?
-Fote't
-És fotre't
-Sí a-això ara cantarem el Enemigo público número úno
-Cerquem-ho!

Ara vinc!
El gat es pentina, feïna, noi! Com es dèia... no deia aquell advocat? Fèina, salut i èina... ho hem d'investigar... i furat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada