diumenge, 20 de novembre de 2011

Llosa, és xacra? Vaig a cambiar-ho!

Xacra, és pónno? Vaig a cercar-ho!
Sí, és pónno.
El ponno és dolent?
Son cotxinades! Josep...
I la gent ho fa això?
El què? hehehe Durant molts anys!
En castellà és atxaque
i en anglès: marejar
Sèu!
Ho explica molt bé!
Josep!
Fa fred?
No. Algú deu haver consumit, però no glaça.
Em faig gran.
huá huá
No tinc la lletra, el lyrics
Au va!
Què dius! Si us a sent el gran intèrpret esteu perdut
huá huá
Quin gran tipus en fabra!
Potser sí... Duïa'm barret de copa
haha sí carajillo i copa
Que bo!
Ara ja no les fem aquestes coses
No, tú!
Li explques?
No sé què està fent.
Juga!
xacra és una patologia, com un nen que juga
te'n recordes?
Rem-member when turúru turú
Avui no ho fan
no
però encara hi són
Ai! hehe
Tú! que és psicòloga. No, és psociòlogia.
Depèn. Potser és cosa del cap!
És millor tenir mono físic o psicològic.
Amb el físic tens excusa, però no pots sortir de casa
hehe
En Cirera és un amic
psé... psè...
Estàs malalt!
No ara... eh?... és: tu no vas bé!
El fantasma del Vallès!
Calla!
Era una cançó de Ràdio Vic!
Hi ha coses que és millor no recordar
mira quines regateres d'ordi
ailment és illnes
Què xacra!
aillment no, ailment: sí que és a un dels meus diccionaris
Carámbanos!
I tant!
Ara és construt-tó
es una patologia!
doncs que pagui la SS
Sí, sí és cert, sí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada