divendres, 4 de novembre de 2011

M'haig de posar a fer plans.

Avui plou i fa fred. Estic a la cuina de casa amb l'ordinador. També tinc visita amb l'auxiliar de tutoria. Anirem a comprar tabac i xerrarem de força coses, com per exemple el CD dels Ok Go, les tarjetes del bus i del tren, els estudis de filologia. Tot això si té temps esclar.

¡Quin tip de xerrar aqui al blogg m'he fet aquest cap de setmana! Deuen de ser els cafès de la Consol que com que n'havia quedat sense em convidava mentre no n'hi anava a comprar a Vic i em va convidar al de la panera de Nadal de l'any passat. La Consol sap les coses que faig abans de que les hi explico encara que no ho hagi dit a ningú o només a l'ordinador.

Però malgrat tot no la penso anar a veure, que es foti. Demà també plourà? El cap de setmana no faré gaires activitats. Haig d'estudiar. No sé on amagar-me. Hauré de fer un blogg nou i secret. Vaig a llegir el llibre de Gramática.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada