dilluns, 7 de novembre de 2011

Nou assoliment. Gràcies!

Des de casa, a la cuina, ho he pogut arreglar. Ara Nou Can Josep, és gairebé tant complert com era Can Josep. És el que volia fer. No veig perquè no ho haig de compartir. Seria dolent no fer-ho. Ho he fet amb la ràdio nacional i més esportiva de Catalunya. Gràcies per no deixar que converteixi el meu ordinador en un magatzem de informació. Ara és públic i està al dia. El que havien llegit els lectors és encara disponible. Algú ho havia de dir! acaben de comentar. És la Força. Acompanya i protegeix, i a més és modern... i hi estic acostumat. Què passarà demà pel carrer?
Bé el problema no és aquest, el problema son els diners per pagar l'ADSL! He, he.
Ara diran a quina pel·lícula correspon el fragment musical de la pel·lícula de Daniel Day-Lewis, el último mohicano. Era molt maca.
El meu germà Jordi cada dia es veu un vaset de vi per dinar. La meva mare també ho feia. Ara, no ho digueu a ningú, el meu germà li dóna un iogurt cada quinze dies i l'última vegada jo hi vaig ser.
La finestra indiscreta fins les tres de la matinada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada