diumenge, 27 de novembre de 2011

Què et sembla?

Què et sembla ho deia en Marcel, un amic meu de joventut. I no va ésser fins que vaig llegir el llibre L'home que mirava passar els trens de Simenon que ho vaig veure escrit. Però... bé! Sí! En Marcel era dels primers de prendre carajillo i copa i m'en va ensenyar hehe però jo llavors ja m'havia pres alguna ampolla d'anís del Mono en una tarda amb el Carlos Copas en pau descansi. Carlos Puig que havia estat a Campillos. Un gran tipus també... i també va morir de càncer, com el meu germà però a n'ell ja n'hi havien tret algun i duïa un forat a la tràquea de tant fumar Habanos. Anaven al Globo, prop del carrer Mandri i el seu pare era general. Vivia a Torelló al cantó del Club i tenia un boix reconegut per la generalitat de Catalunya com a patrimoni i no el podia esporgar perque s'havia fet tant gran. Un altre dia us explicaré més coses però ara haig de marxar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada