dissabte, 5 de novembre de 2011

Què va dir Duran i Lleida?

No en tinc ni faba. He sentit que es va queixar d'un determinat omportament dels pensionistes a Andalusia. Que va dir que allà, a Andalusia, els que cobraven el subsidi, es passaven el dia al bar.

Jo penso: I què han de fer, però? Jo he vist en bars de Catalunya dir el camarer o propietari... potser era l'arrendatari, demanar a un dels clients o clientes, que encengui als altres clients quan era el dia de cobrament.

És a dir:
-Què faràs avui de caixa?
-Enciéndeme a éste.
I el client amoïnava a qui acabava de cobrar encara que jo no vaig veure com. Soposo doncs que debien de començar els torments per al qui acabava de cobrar i en una irrefrenable passió per la dignitat, el cornut pagava el beure.

Una vegada vaig llegir d'un comentari d'un suposat internauta australià d'Adelaide que allà passaven el Nadal al pub. Potser no hi passaven tot el dia, però hi anaven unes hores al matí i unes altres a la tarda.

En una pel·lícula australiana Cocodrilo Dundee comentaven que la gent no es confessa al mossèn. Van al pub.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada