dissabte, 12 de novembre de 2011

RE: Tenim algú un telèfon directe amb Déu que deien en alguna pel·lícula de Hollywood em sembla?

Déu es a tot arreu i tot ho sap. El Mossèn no, i de vegades quan ho sap és un mal moment per saber-ho.

Però si tot ho sap i és a tot arreu, perquè passen els pecats? Doncs perquè passin i així poguem penedir-nos i no en fem més, o potser, de no tan grossos, hehe

Els pecats que fas de jove els pagues de gran que deia una frase en llatí que li van preguntar al Jaume Puigferrat en un concurs, el Pasta Gansa, a Catalunya Ràdio. En Jaume la va encertar -la traducció-. Al meu amic Xavier Escuer li varen demanar quina era la sonda que havien enviat a l'espai. Era la sonda Magallanes i jo el vaig telefonar i li vaig dir que era burro perquè no l'havia sapigut. Jo tampoc la savia. Magallanes era qui primer va creuar el Cabo de Hornos, em sembla, al sud d'Argentina i Xile. El meu amic era de la terra ferma.

De totes maneres això no venia al cas... o potser sí.

A aquesta hora no telefona ningú, així que com vaig fer ahir dia 11 de novembre a Can Josep, publico el que no volia publicar quan van telefonar. Segur que ho trobeu!

Quina enredada això de Nou Can Josep! Em pensava que faria un blog nou i ha resultat que ha quedat l'antic, Ha ha. Encara rai: Ho podia haver perdut tot -lo escrit- que només hagués quedat al meu ordinador i em podia haver donat per anar passant missatge per missatge... i no publicar-ne algun i remenar el que ja està fet. Deixem-ho així perquè així ha passat.

1 comentari:

  1. Pak job Ads and advertisements for Karachi,Lahore,Quetta,Peshawar,Multan,Hyderabad,Rawalpindi,Islamabad and http://allpkjobz.blogspot.com all cities of Pakistan.

    ResponElimina