dissabte, 19 de novembre de 2011

Santa Cecília, patrona dels músics. -Conte-

Mireu: Primeres neus, segones núpcies han dit a la ràdio hehe. Jo soc esquizofrènic... millor dit pateixo la malaltia de l'esquizofrènia paranoide, i, el medicament que em donen és Risperdal Consta que és un injectable de liberació prolongada que et posen al gluti o a un determinat muscle del braç. Concretament es tracta del muscle que més es desenvolupa a còpia de fer exercicis repetitius com ara per exemple... bé és difícil d'explicar... com de fer truites.
Si fas moltes truites, de patates o no, es desenvolupa un muscle del costat de l'hombro que us podeu tocar si exteneu el braç i feu com si us rasquéssiu el braç per fora. Aproximadament uns cinc dits més avall de l'hombro mateix.
Aquesta medicación està indicada per a gent que pateix transtorns emocionals derivats d'una malaltia d'origen sexual. Per exemple, derivats d'una fel·lació... amb la boca bruta o no. Potser és derivada d'algun contacte sexual sense l'oportú comdó.
Jo no vull dir que... ara que hi penso, potser és de masturbar-se a qualsevol lloc, com ara per exemple un lavabus públic o de determinats productes, com ara píndoles fetes a mà.
De jove havia pres càpsules d'èxtasi. Més endavant em vaig assabentar que aquelles càpsules, que eren grogues, es podien comprar buïdes i omplir amb determinades drogues que en deien "merluzos". Concretament recordo el dia del concert dels AC/DC a Barcelona com a teloners del Metallica. Va venir el meu amic de cossetxar i em va fer prendre una ralla enorme d'una cosa que no havia pres mai. Em vaig quedar penjat durant deu anys o més.
Per sort prenia medicació, Risperdal en pastilles o píndoles que són precisament pel mateix però que no vaig llegir el prospecte. Suposo que per no matar ningú. Vull dir que si llavors, que era jovei apassionat, m'hagués assabantat que, després de que passés allò de fornicar amb la meva nòvia un dia torrat, o potser torrats i que quedés embarassada d'un nen que va abortar, segurament, iella em va dir que, més endavant, "tú em vas deixar en estat", doncs ella anés a veure algú que li donés algun producte per a la finalitat d'encomanar-me la malaltia d'origen caribeny.
Puc fumar però.
La malatia d'origen caribeny desenvolupa en desig de venjança. Contra tot. Antitodo que deien els eskorbuto, un grup de rock radical basc:
Nada más nacer! Ua-a-a-a!
Empiezan a corrompernos! Ua-a-a-a!
Éso nos demuestra, que somos Antitodo.
Estimo la meva mare. L'escorbuto era una malaltia que agafaven els mariners bascs conseqüència de no prendre vitamina C... de no prendre fruita. Vaig a cercar-ho a la Enciclopèdia catalana, ara vinc: Patologia. Malaltia de curs lent, semblant a la púrpura, produïda per la manca de vitamina C i per les males condicions higièniques (servicios regionales). Es caracteritza per la depressió nerviosa, color groguenc de la pell, tumefacció de les genive (jo no he tingut mai res de tot això) petètiques i esquimosis hipodèrmiques que es poden ulcerar, dolors articulars, hemorràgies múltiples, anèmia, etc.
Passa que després de deixar-nos de, bé deixar jo de prendre píndoles vaig anar a veure la meva nòvia de joventut i fèiem sovint l'amor i alguna fel·lació. Amb cinc minuts ho teniem tot enllestit i ella que em volia per ella/s em deia que no em rentés el semen sobrant al prepuci i que ho deixés per demà, que era lo més bo.
Potser són les esquimosis hipodèrmiques! Sovint deia també, la mva nòvia de joventun, la mariàngels, que... de, dels ionquis que era un ionqui i ens foteria tot el que teníem. Al final de la seva relació amb el seu nòvi, en Pere, un ionqui de Vic va dir me'n foto jo també... per la vena hehe
El que més em repugna, bé jo soc inteligent, no vaig voler anar cap a esdevenir un màrtir per a aquella noia. Hi ha altra gent que s'ho mereix més en qualsevol cas. D'això fa més de vint anys!
Segur?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada