dissabte, 5 de novembre de 2011

Tenim algú un telèfon directe amb déu?

No cal. Anant al pub n'hi deu haver prou. El problema deu venir si ja has anat al pub i no te'n recordes, o si no pots anar al pub. Déu perdona si perdona el mossèn. Si no, no. Llavors, cal penedir-se? Cal lluitar? Existeix el pecat induït? Recordes la primera vegada que vas trempar? Jo sí: La primera que em vaig escórrer o pixar i va ésser a l'hombro dret. Tenen paciència els pares? No recordo quants anys tenia.

Vaig llegir que qui controla la reproducció social és la dona. Ella prepara la roba a l'armari per l'endemà, la propera vegada que et llevis.

Hi ha una cançó de James Brown, el cantant de soul, que potser no diu el que jo entenc. La meva visió és que diu que Nos et pujarem ben amunt i malgrat no ho diu recordo el títol d'una pel·lícula: "Más dura será la caída". La cançó diu "we gonna take you hiiiiiire" i "tika-tika". L'heu de veure en un conert!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada