dijous, 29 de desembre de 2011

Doncs jo, ara, m'han tornat a canviar la pauta mèdica.

Sí-sí. M'han tret un Abilify de 10 i tres Sumials de 40. Això s'ha fet de manera progressiva. Per exemple el Abilify de 10 mel varen treure el dijous passat i només en prenc un al dematí, amb la fluoexetina i l'Omeprazol. El sumial en canvi va passar a ésser eliminat de manera progressiva.

Així vaig prendre Sumial fins dissabte passat al dematí i al vespre -treient el del migdia- i a partir de dissabte només al vespre i fins al dia 28. Però ha passat que:

1)Em vaig despertar, abans d'ahir dimarts a les dotze de la nit, i tot i que de cinc a sis vaig fer un cop de cap i un altre cap allà a les onze del matí, doncs a la tarda la noia infermera del CASD es va etivocar i va resultar que només em va posar un dels Sumials que tocaven fins al dia vint-i-vuit, ahir.

Així que ahir dimecres vaig dormir fins a tres quarts de set del matí, del tirón.

Ahir al vespre dimecres em vaig prendre el Sumial de 40 al vespre i he dormit fins les tres altra vegada. Com sempre.

A partir d'avui que no hi haurà Sumial, veurem si dormo tantes hores cda dia i em converteixo en un paràsit. Paràsit que no molesti, esclar.

2)He rebut resposta a les meves demandes a la montse pujol del Pedrís i m'han donat hora per a un apointici el dia 20 a les 10 del matí per poder anar a treballar.

Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada