dilluns, 5 de desembre de 2011

No he cobrat la pensió!

Hola molt bon dia,

No he cobrat la pensió de minusvalidesa per part de la Sguretat Social. M'havia d'haver presentat el passat dia primer de desembre a no sé on. Segurament a l'Avinguda de l'Hospital Militar. Gairebé no me'n enrecordo de quan hi vaig anar a passar el Tribunal Mèdic, era molt d'hora al dematí i em va fer molta mandra haver de caminar per agafar el tren a Sant Miquel de Balenyà.

Recordo que no sabia els horaris de trens i vaig ésser cap allà al 30 de novembre a l'estació i que feia fred. Vaig haver d'agafar els Ferrocarrils de la Generalitat per anar a una parada que no recordo. Hauré de telefonar al 012 una altra vegada.

No sabia que m'havia de presentar cada any i tampoc he rebut cap notificació certificada, esclar. Vaig a mirar la guixeta!

No hi ha res!

Doncs el divendres vaig telefonar... bé! va telefonar el treballador social de la Oficina Tècnica Laboral al 9oo166565 i ens varen dir que estava "emitida". Potser se n'ha cuidat la Fundació però m'estranyaria, malgrat no en tinc res que dir de l'Alfonso que és qui va als jutjats. Si encanvi tinc moltes queixes dels altres serveis: Vénen quan els va bé, se'm queden el canvi, em roben i no tenen en consideració les coses que determino importants. Són de Linars hehe

Avui anirá a la Oficina de Vic, després d'anar a l'Ajuntament a cobrar els trenta euros de la manutenció alimentària, amb els que hauré de comprar tabac, de demanar a l'Assistenta social pel tema del trasllat de la meva mare i de preguntar pe'n Ges a veure si llogo el graix de la caseta a n'aquella jovenalla per tres-cents euros al mes. Diu la Consol que em pagarà les hores del paleta de netejar el graix i deixar-lo a punt per llogar. Per demanar què s'ha de fer que no quedi.

Després haig d'anar, bé anava a dir que els que tinguu accés al meu correu electrònic, com per exemple ara els mitjans de comunicació que em segueixen ja sabreu les queixes que tinc de l'Assumpta i també de la Berta que no em fan cas i fan el que els ha sembla.

Deia que després haig d'anar a cercar la medicació, no en tinc per a aquest matí. M'han posat una pastilla nova! Es tracta d'una fluoxetina que es desfà a la boca i que és per després d'esmorzar, ara em prepararé el bucata, recordo que l'enfermera, vull dir la farmacèutica de Tòna em va dir, bé! va a puntar a la caixa per després de'esmorzar, m'es concretament va apuntar "depre d'esmorzar". Jo no tinc problemes amb el bocata, me'l menjo amb les dues mans hehe.

Després de la medi si que aniré a veure els de la S.S.

Records.

1 comentari:

  1. hehe... Em sembla que la visita del dia 1 era precisament per desfer-me'n

    ResponElimina