dijous, 22 de desembre de 2011

Tinc notícies fresques!

Hola de nou. Aquests dies he estat força emparanoïat perquè m'he fumat un parell de porrets de marihuana. A més de tot lo que us explicaré ha resultat que no podia accedir al blog tal i com ho venia fent des que tinc Internet a casa, és a dir, a través del perfil.

Va començar la Consol, que em va comentar que jo li hauria de "ajudar a pagar". Allà va començar la paranoïa i la preocupació pels diners.

Val a dir, com ja us he explicat, que la Consol em va donar dinar durant tres mesos. Jo li vaig comentar que si volia cobrar, donat el cas, que preparés una factura. Hem va dir que estava tot pagat.

Després més tard es va quedar la meva màquina de netejar a pressió les pedres del jardí i no me la tornat.

Llavors va venir a casa un diumenge a la nit en Nico i un seu amic, un tal Albert que com recent ment he descobert és de València.

En Nico és fill de'n Sergio i la Nedi, la germana de'n Pere, un ionqui de Vic que era, quan la Mariàngels se'm va tirar a sobre, allà pel 1991, el seu nòvio. La mariàngels també s'havia punxat, però tot i que cardàvem sense comdó jo no he pas agafat cap altre malaltia psíquica que les no pas poc pròpies traumatoligicamentes psicològiques i psicopatologies conjugals derivades.

En sergio, ultimamant es follava la nosequantos. En Sergio és separat. La nosequantos estava casada amb en Joan que de jove també era ionqui i va anar a un centre a València a aprendre l'art dels vitralls.

Segur que tot això té alguna cosa que veure.

Resulta que, amb la soledat, el diumenge que van venir aquells dos noiets, tan eixerits aquell dia, els vaig ensenyar tots els graixos que tinc donat el seu requeriment de llogar-ne un. Em varen dir que ja em dirien alguna cosa. Li vaig dir a la consol que llogaria algun garatx i ells devia fer gestions mafioses de l'estil Consol i Pepeta i a la semana següent, també un diumenge van tornar aquells nois però més emprenyats.

Eren quatre, els vaig demanar un cigarro. Em van donar una cervesa, però no me'n recordo bé de res més. Em van amenaçar d'entrar a robar a casa, no a la caseta que volien llogar, sinó a casa. Em sembla que amb la borratxera d'una cervesa i el Sumial que prenc tres cops al dia els vaig explicar fins i tot per on podien entrar a la casa de manera senzilla.

Jo vaig voler fer psicologia inversa i seguint les indicacions del relat "El principi de la Saviesa" els vaig dir que podien fer el que volguéssin, fins i tot em sembla que els vaig dir que podien vendre's les coses que hi havia allà.

Van trencar plats i copes, més de dos-cents, diu la meva germanavan fer un furat al sostre de canya i hi han fer passar el tub d'una estufa de gasoil cap al sostre fals. Van deixar les finestres obertes tota la nit i tot el matí.

Jo em pensava ue el fill del Sergio era de confiança però ha passat que el meu amic de cossetxar en Josep ha explicat moltes mentides per aquí a Tona abans d'evadir-se amb una vallecana d'Àvila cap a Madrid.

Per exemple li va dir davant meu al sergio que de jove quan ell em donava espit, cinc grams a la setmana jo no li havia pagat. Jo havia pagat sempre. Era lo primer que pagava. També em va dir que a veure com era que jo no tallava l'espit... q quan al principi de tenir-lo ja vem quedar que ell, en Josep me'l donaria ja a punt de vendre. També em vaig assabentar llavors de que: bé en Josep té la Hepatitis C i ha pres cavall. Em vaig assabentar de que no era l'únic que venia espit per ell i que es van pulir tot un pot de kilo. Em vaig assabentar que tots els diners que feien am l'espit sels pulien entre ell i molta gent, entre d'altres en Jordi. Fins i tot em sembla que el tallaven ells dos tot fotent-se coca.

Així doncs, m'han vingut a tocar els collons, però més mal parat ho té en Nico que té aquest tal Albert per company.. que fuma porros a la seva edat i que treballa a la Monells. Ara diu que fa d'aprenent de paleta. Un curset.

És molt probable que en sergio, l'hagi deixat la nosequantos. Que estigui molt malalt i morintse i necessiti diners per la medicació del fetge i, pensatse que jo m'havia quedat algun diner seu m'hagi fet la putada d'enviar-me aquests delinqüents, que per que ho sapigueu, a l'endemà ja tenia a casa un home i una jove que deien que eren de València, que eren l'avi d'un d'aquells nois i que pagaven el doble de lo establert per llogar-ho.

L'Albert té un S-3 i ven drogues als nanos que van al PIVE, aquí al costat de casa. Em va dir que treballava de fuster però jo l'he vist amb pantalons de pintor quan va a vendre les drogues amb el seu audi davant mateix de la porta del col·legi.

Total! que tot i que jo els havia donat les meves claus aquella nit que el fill del meu "amic" em va dir que ho necessitaven i que els feien pagar mi euros per un altre lloguer, i, ara que hi penso, em sembla que ja formava part de les seves intencions el rellogar-ho a un preu més cart, doncs passa que la Neus els ha fet fora.

Encara ens en hem escapat prou barat fins al punt de no anar encara a la policia. Quina policia?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada